XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Nice man! Ik doe precies hetzelfde 3 maaltijden met badmat rijst nu. Hoeveel vezels krijg jij per dag binnen en van welk voeding? Havermout bijv?
Geen idee, maar ook niet iets waar ik mezelf mee bezig houd om dit in kaart te brengen. Je merkt wel wanneer dit te weinig is en met ene gevarieerd dieet (vooral bulk) kom je hier niks in tekort. Dit zijn dingen als je jezelf hier om druk maakt je andere vele belangrijkere dingen vergeet.

IMG_6763.jpeg

Niet mijn maaltijd helaas maar wel van kleine zus die graag koekjes met me wilde bakken dus dat doen we🥰
IMG_8108.jpeg

IMG_8109.jpeg

Maar ik ben net zo blij als ik vanavond mn 35g havermout mag eten op deze low carb day😂👌🏼

Alleen voor de foto kwaliteit verdien je al mijn like!
:heart:
De truc is fotomodus op portret zetten en zoom op 2 (bij samsung telefoons).
Screenshot_20250529_175106_Camera.jpg

Zorgen voor goede belichting, foto schuin nemen, scherp stellen op hetgeen je scherp wilt (portretmodus maakt de rest onscherp), afdrukken e voila

En altijd eerst je lens schoonmaken van vettigheid met je shirt of een doekje, elke keer voor je een foto maakt. (Tenzij je een reeks achter elkaar maakt natuurlijk.)

Laatst bewerkt:
:heart:
De truc is fotomodus op portret zetten en zoom op 2 (bij samsung telefoons).
Screenshot_20250529_175106_Camera.jpg

Zorgen voor goede belichting, foto schuin nemen, scherp stellen op hetgeen je scherp wilt (portretmodus maakt de rest onscherp), afdrukken e voila

En altijd eerst je lens schoonmaken van vettigheid met je shirt of een doekje, elke keer voor je een foto maakt. (Tenzij je een reeks achter elkaar maakt natuurlijk.)
Mobiel op de kop houden geeft ook een leuk effect.

Terug
Naar boven