Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt het ook in een mealprep bakje in de koelkast doen en koud eten (net als de “oat cake”), zo doe ik het ook altijd. Vind het dan nog lekkerder ook 👌🏻100gr cor
20gr rozijnen
30gr pindakaas
45gr whey concentrate
1 banaan
Dit eet ik 3x pd, verteerd als een malle en snel/goedkoop te maken. Indien je dit niet vers kan maken kan je er ook wafels van maken en wel meenemen, maar dan moet de COR poeder vorm zijn.
![]()
Wafels van cor?100gr cor
20gr rozijnen
30gr pindakaas
45gr whey concentrate
1 banaan
Dit eet ik 3x pd, verteerd als een malle en snel/goedkoop te maken. Indien je dit niet vers kan maken kan je er ook wafels van maken en wel meenemen, maar dan moet de COR poeder vorm zijn.
![]()
Vond dat met het havermout erg lekker en maak het nog wel eens af en toe vooral op NTD. Volume word flink en wil niet de grens opzoeken momenteel. Wafels vind ik vaak wat makkelijker meenemen naar het zwembad dan mijn bakjes rijst bv. Naar een speeltuin is bakje rijst dan weer makkelijk dus switch net wat beste uitkomt.Je kunt het ook in een mealprep bakje in de koelkast doen en koud eten (net als de “oat cake”), zo doe ik het ook altijd. Vind het dan nog lekkerder ook 👌🏻