AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ook weer door de keuring heen 👌

1000031605.jpg
Ik ook altijd tijdens, vind het gewoon prettiger & zodra blik leeg is vullen met water dan zit er nog beetje monster smaak aan😁

IMG_20250728_185708681.jpg

Schrik me wezenloos van eerste slok, zit geen koolzuur in🤨

IMG_5066.jpeg
IMG_5077.jpeg

Eindelijk de goede verhoudingen voor eigengemaakte kwark pannenkoeken gevonden💪

250 gram magere kwark
70 gram bloem
1 ei
1 tl bakpoeder
beetje zout
4 gram olijfolie voor het bakken
~ 500 calorieën

Om je leven wat makkelijker te maken 👌🏻😅

Die maakt dikke strepen en vond er echt een rare smaak aan zitten. Heb altijd zo'n kilo pot eigen merk jumbo. Vind het wel ontspannend 🤭. Nostalgie ofzo 🤣

Havermout eiwitpoeder en wat kruiden. Bovenop pure pindakaas. Recept van @Tommyx
aha, een klassieker in een mooi jasje dus.
Zelf was ik altijd wel van de havermout, eiwitpoeder,ceylon kaneelpoeder, banaan en minmaal 80% pure chocolade er in.

Die maakt dikke strepen en vond er echt een rare smaak aan zitten. Heb altijd zo'n kilo pot eigen merk jumbo. Vind het wel ontspannend 🤭. Nostalgie ofzo 🤣
Je zou ook nog je pindakaas in zoiets kunnen doen: https://www.ikea.com/nl/nl/p/grillt..._shopping_clicks_Cooking&gStoreCode=151&gQT=1

Dan kan je het zo spannend maken als je zelf wilt ;)

Haha lukt alleen zo strak als de pot net nieuw is hoor. Dan is hij nog heel smeuïg. Of met warm weer 🤪. Mes erin en langzaam streepjes trekken 😁
Ik heb laatst dé tip gevonden om 100% pindakaas/amandelpasta “goed gemengd” te houden. Eerst na openen als een malle roeren tot alles goed gemengd is & daarna bewaren in de koelkast. Op 1 of andere manier werkt het waardoor niet weer alle olie naar de oppervlakte komt, echt top haha👌🏼

Ik heb laatst dé tip gevonden om 100% pindakaas/amandelpasta “goed gemengd” te houden. Eerst na openen als een malle roeren tot alles goed gemengd is & daarna bewaren in de koelkast. Op 1 of andere manier werkt het waardoor niet weer alle olie naar de oppervlakte komt, echt top haha👌🏼
Wat je ook kan doen is de pot ondersteboven bewaren. Dan zit bij het openen zo goed als alle olie onder in de pot.
Als je het in de koelkast bewaard heb je wel een kans dat je pasta kogelhard is :D

Wat je ook kan doen is de pot ondersteboven bewaren. Dan zit bij het openen zo goed als alle olie onder in de pot.
Als je het in de koelkast bewaard heb je wel een kans dat je pasta kogelhard is :D
Ja op z’n kop bewaren heb ik ook geprobeerd maar de koelkast werkte beter vond ik! Werd niet hard bij mij

IMG_8728.jpeg

Post workout👌🏼😋

Om je leven wat makkelijker te maken 👌🏻😅

Ik gebruikte deze ook, maar ik eet 120-160gr pindakaas dagelijks dus dan word het een duur grapje aangezien die kg potten meen 5€ waren.

Knijpfles is wel stuk handiger, maar omgerekend scheelt dit maandelijks nogal wat in mijn geval.

Ik gebruikte deze ook, maar ik eet 120-160gr pindakaas dagelijks dus dan word het een duur grapje aangezien die kg potten meen 5€ waren.

Knijpfles is wel stuk handiger, maar omgerekend scheelt dit maandelijks nogal wat in mijn geval.
Haha dan begrijp ik het heel goed. Ik gebruik max 30g ofzo dus dan is het goed te doen

Terug
Naar boven