XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ontbijtje van vandaag. Low-carb day. Simpel maar genieten :meal:

image.jpg

Laatst bewerkt:
Gele rijst met kipstoofpotje (drumsticks, tomaten, paprika, ui en knoflook).

uploadfromtaptalk1405270475104.jpg

Kersen crumble met daarbij 2 gekookt eieren. Simpel maar erg lekker!
Recept van de crumble deze week op m'n blog.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sommige kunnen beter kok worden ipv bodybuilder..anyway koken is natuurlijk een belangrijk iets voor een bodybuilder, plus zo krijgen denk ik wel meerdere personen nieuwe creativiteit af en toe in hun meals..Elke dag rijst met kip nah waarom niet een keer iets anders en jatten van het topic hierzo :rolleyes:

PWO
Rijst, kip, 2 ei, olijfolie, Chilisaus

ImageUploadedByTapatalk1405340129.463076.jpg

Te weinig volume voor mij persoonlijk.. maar ziet er lekker uit! :thumbs:

Was ook niet heel veel maar zo is er ruimte voor meer! Ik eet liever 6 a 7 keer kleinere maaltijden. Thanks! :D

sommige kunnen beter kok worden ipv bodybuilder..anyway koken is natuurlijk een belangrijk iets voor een bodybuilder, plus zo krijgen denk ik wel meerdere personen nieuwe creativiteit af en toe in hun meals..Elke dag rijst met kip nah waarom niet een keer iets anders en jatten van het topic hierzo :rolleyes:

Hahaha als je havermout wat pimpt en pannenkoeken kan bakken, betekend het niet dat je kok bent, :P Iedereen kan dat wel lijkt me als je interesse in hebt!

Hahaha als je havermout wat pimpt en pannenkoeken kan bakken, betekend het niet dat je kok bent, :P Iedereen kan dat wel lijkt me als je interesse in hebt!

Haha had het vooral over jou posts..zo handig ben ik nou net niet..En tuurlijk ik zou het kunnen maar denk niet dat het er zo mooi uit zal zien :o Ik hou van makkelijke recepten en ben totaal niet creatief.

Low carb dinner :heart:

Bimi en hamburgers!

uploadfromtaptalk1405353976998.jpg

Baked oatmeal met appel-kaneel kwarkbrood
venltl.jpg

Pasta met spinazie
2uzuplt.jpg

Egg-oats-muffins
30sj3ia.jpg

Rijstsalade met spinazie & tonijn
jshpc9.jpg

Chickpeas, egg & veggies
2d97br.jpg

ziet er goed uit allemaal!

Rijstsalade ziet er lekker uit. Is dat met mayo oid, net zoals aardappelsalade?

Kurkuma in het water doen. Of als je smaak hebt, een paar draadjes saffraan. ( is wel duurder )

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Baked oatmeal met appel-kaneel kwarkbrood
venltl.jpg

Pasta met spinazie
2uzuplt.jpg

Egg-oats-muffins
30sj3ia.jpg

Rijstsalade met spinazie & tonijn
jshpc9.jpg

Chickpeas, egg & veggies
2d97br.jpg

Recept appel/kaneel kwarkbrood? Lijkt me lekker.

IMAG0056_zps6c8029c4.jpg

tussendoortje na de training.

vanille eiwitwafels met kwark en fruit uit eigen tuin:cool:

Rijstsalade ziet er lekker uit. Is dat met mayo oid, net zoals aardappelsalade?

Haha nee geen mayo voor mij :p lijkt me eerlijk gezegd ook niet lekker in combinatie met rijst maar wie weet!
Heb gewoon rijst, tonijn en rauwe groentes door elkaar gegooid, dan wordt het vanzelf een beetje sticky.

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Kurkuma in het water doen. Of als je smaak hebt, een paar draadjes saffraan. ( is wel duurder )

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Recept appel/kaneel kwarkbrood? Lijkt me lekker.

Receptje
Wat heb je nodig voor #Quarkbrood:

EDIT – gebruik of 100 g boekweitmeel en 150 g tarwebloem
of 250 g speltmeel
250 g magere kwark (of vetvrije Griekse yoghurt)
1 ei
1 banaan
1 tl bakpoeder
1 snufje zout

1 appel (geschild en in stukjes)
1 snufje kaneel
1 handje ongezouten noten
PAM spray (of kokosolie)
1 cakeblik

Hoe maak je het kwarkbrood:
Heel simpel. Echt. Leg de stukjes appel en de nootjes even apart. Mix dan de droge ingrediënten door elkaar. Doe hetzelfde met de natte ingrediënten (tip: mix de kwark, de bananenstukjes en het ei even goed door elkaar tot een glad beslagje). Meng dan de natte en droge mixjes door elkaar (het wordt een best ‘taai’ beslag). Door dit beslag kun je de stukjes appel met kaneel en nootjes roeren. Maar, ik weet zeker dat het ook heel lekker is met cranberries, frambozen, blue berries, gedroogd fruit, you name it, alles kan er in! Als je beslag klaar is, kan het in een ingesprayd (of ingevet) cakeblik. Ik gebruik altijd calorieloze PAM spray. Mocht je nu geen spray hebben, maar ook geen vet willen gebruiken, giet het beslag dan in een met bakpapier bekleed cakeblik. Heb je het er zo uit. Tip van de dag! Hop, even de oven in op 200 graden (voorverwarmen niet nodig) en na zo’n 45 minuten heb je een masterpiece yourself. Kwarkbrood!

(1 plak van 50 gram bevat zo’n 95 kcal, 15 g koolhydraten, 4 g eiwit en slechts 1,5 g vet).
Credits gaan naar www.fannetiek.nl!

Terug
Naar boven