- Waardering
- 10.706
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ook af en toe hoor haha, als je snel brood naar binnen moet werkenJa nee omdat ze zo leken te leggen als:
brood
beleg
brood
beleg
brood
Had gekund, deed het vroeger als kind wel eens![]()
Bevalt die mini loopband nog een beetje?
Waar is deze tip te vinden? 😁
Geen idee, maar de biologische 85% pure chocolade is nu 1 eu per stuk bij de jumbo. Geen idee hoe lang nog .
Bedoelde inderdaad ook waar je deze deal kon krijgen haha, bedankt in ieder geval. Ga ook even de schap leeghalen dan. Betaal nu vaak 2,39 voor 125g bij de aldi.Geen idee, maar de biologische 85% pure chocolade is nu 1 eu per stuk bij de jumbo. Geen idee hoe lang nog .
Zeker, 100%. Dol blij mee. Ik werk 12 uurs diensten en vind wel fijn om 30 min fasted te lopen voor werk, dan hoef ik na werk alleen nog krachttraining te doen. En als het heledag regent is binnen wandelen ook prettig
Ah ja ik rij nu elke ochtend naar de gym om fasted te doen 60min en dan avond trainen. Maar ben 2x10min onderweg dus zit ook naar een loopbandje te kijken. Vraag me alleen af of die dingen duuzaam zijn met mijn 110kg🙈Zeker, 100%. Dol blij mee. Ik werk 12 uurs diensten en vind wel fijn om 30 min fasted te lopen voor werk, dan hoef ik na werk alleen nog krachttraining te doen. En als het heledag regent is binnen wandelen ook prettig
https://nl.homefitnesscode.com had het hier besteld en sommigen gaan wel tot 140kg, je gaat er wel blij mee zijn.Ah ja ik rij nu elke ochtend naar de gym om fasted te doen 60min en dan avond trainen. Maar ben 2x10min onderweg dus zit ook naar een loopbandje te kijken. Vraag me alleen af of die dingen duuzaam zijn met mijn 110kg🙈
Door jouw posts wil ik zo graag pasta eten😫🤣
Jaa is heerlijk!
Uitverkocht😝https://nl.homefitnesscode.com had het hier besteld en sommigen gaan wel tot 140kg, je gaat er wel blij mee zijn.
Klinkt heel goed ja!Jaa is heerlijk!
Voor komende prep ga ik eierpasta met zalm en spinazie maken🥰 zal je weer extra laten watertanden🤗