AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Net 4 eitjes op, maar niet veel zin in meer

IMG_1716.jpeg
Ik heb net geraapt😁
C08E340F-3B8E-4331-8ADE-384EBEC48A65.jpeg

Nee invriezen 🤣

150gram havermout
4 eieren
8 gram bakpoeder
50 gram vanille whey
300 ongesuikerde appelmoes
5 gram koek en speculaaskruiden
Lekker hoor! De koek en speculaaskruiden maken het natuurlijk helemaal af nu met deze tijd van het jaar

Ik mix ze ook door mijn havermout taartjes. Icm vanille whey en wat pindakaas echt hemels 🤭
Ja hallo wacht even.
Ik probeer het eerst even door mijn muffins heen voordat ik het over een kipkorn strooi :D
Hoewel..... Koek en speculaaskruiden Ninja Creami's ?? :eyes:

Ik vind het wel een goeie trouwens.
Ik zou morgen wat van die kruiden halen hier bij de Jumbo en dan mix ik die door mijn muffins/donuts heen.
Thanks voor het idee!
Gewoon wat kaneel is ook lekker.

En je moet ervan houden.
Vlak voordat je het "deeg" in de muffinvorm doet. 1 lepel oploskoffie (gevriesdroogd) erdoor roeren.
Gooi zelf ook vaak een lepel oploskoffie door mijn havermout/kwark mengsel. Je proeft dan echt de stukjes koffie zeg maar. ☕️🙂

Gewoon wat kaneel is ook lekker.

En je moet ervan houden.
Vlak voordat je het "deeg" in de muffinvorm doet. 1 lepel oploskoffie (gevriesdroogd) erdoor roeren.
Gooi zelf ook vaak een lepel oploskoffie door mijn havermout/kwark mengsel. Je proeft dan echt de stukjes koffie zeg maar. ☕️🙂
Ja nee kaneel gebruik ik al eigenlijk veel te veel (zowat bij elke maaltijd wel 3 van de 6 zo uit mijn hoofd)
Ook een keer met kaneel een Creami gemaakt en wat je al zei je moet maar van houden :D
De muffins maak ik altijd ergens in de middag voor de volgende dag als ontbijt dus ja koffie erdoor heen zou misschien ook wel kunnen ja.
Zolang de koffie maar niet tussen mijn tanden gaat zitten.

Dit is veel lekkerder dan het eruit ziet. Verse pasta van ah en mager gehakt in tomatensaus met veel kruiden, kastanje champignons en rode ui.
PXL_20251124_185927469~2.jpg

Terug
Naar boven