Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

...ik ben weer begonnen met groente te eten aangezien ik wat moest snijden in calorieën op het moment :o:rolleyes:

En je zit er nog vol van ook...je kunt er van blijven eten ;) En jij snijden in kcals? Hoe dan? Kijk hoe je erbij staat man! :bow2:

Gaat het goed met je navel trouwens?

Nice zeg!

Pasta, avocado, zongedroogde tomaatjes, spinazie en kidneybonen? Goede combi... drool:

Ja klopt. Zit ook nog wat knoflook en olijfolie door (te samen gewokt met de spinazie) , mais, lima, kidneybonen em black eyed bonen. En mijn favo pijnboompitjes!

En je zit er nog vol van ook...je kunt er van blijven eten ;) En jij snijden in kcals? Hoe dan? Kijk hoe je erbij staat man! :bow2:

Gaat het goed met je navel trouwens?
Kon ff niet trainen natuurlijk (nu nog niet echt maar goed wel ietsjes) en niet werken dan kan ik niet op 5k blijven natuurlijk :P

Herstel gaat me goed af lijkt het maar echt zwaar trainen wacht ik toch echt die 4 weken mee, maandag wel weer te werk :)

Ja klopt. Zit ook nog wat knoflook en olijfolie door (te samen gewokt met de spinazie) , mais, lima, kidneybonen em black eyed bonen. En mijn favo pijnboompitjes!

Thanks hè! Nu heb ik weer honger, terwijl ik al over mn daglimiet heen zit...

Kon ff niet trainen natuurlijk (nu nog niet echt maar goed wel ietsjes) en niet werken dan kan ik niet op 5k blijven natuurlijk :P

Herstel gaat me goed af lijkt het maar echt zwaar trainen wacht ik toch echt die 4 weken mee, maandag wel weer te werk :)

Zou echt de tijd nemen hoor...Te vlug zwaar trainen kan je herstel flink achteruit zetten. Heb ik helaas zelf ervaren!

En 5k? Gvd!!! :(

Pre workout voor de zware squatjes van vandaag. Dit keer wel met de extra proteine:P

20180205_115301.jpg

Een aantal van m'n eats het afgelopen weekend in Dublin. Fijn eten met lokale producten
:thumbup:.

Rundvleesburger op een brioche met superdikke frieten.
IMG_20180203_200040_489_2.jpg

Huevos Rotos! (Als ontbijt:o)
IMG_20180204_123415_534.jpg

We kregen deze empanadillas eigenlijk nog als voorafje.
IMG_20180204_115739_405_2.jpg

Verse (cod) fish and chips.
IMG_20180202_171111_207.jpg

En uiteraard de nodige pints:klink:.
IMG_20180201_215437_988.jpg

En dan is het nu tijd om weer normaal te doen:o:eating:

Terug
Naar boven