XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Pre workout meal :D

Nog zo'n 650 kcal over voor de rest van de dag maar het is t waard.

PhotoGrid_1519731755026.jpg

Rode Kidney's Paprika's Koolvis Courgette Kruiden & Franse kwark

FishandVegs.jpg

Klinkt als zo weinig.
Ik ben dan iemand die het liefst het meeste % van de kcals 's avonds eet. Vandaar ook mijn geschrokken hoofd :roflol:

Ik eet liever voldoende kcal voor het trainen. Als ik overdag train dus dan meeste kcal al optijd op.

Even na 16uur thuis. Had nog een banaan met kwark, kip , 2 rijstwafels met kaas en voor slapen nog eens kwark.

Ik eet liever voldoende kcal voor het trainen. Als ik overdag train dus dan meeste kcal al optijd op.

Even na 16uur thuis. Had nog een banaan met kwark, kip , 2 rijstwafels met kaas en voor slapen nog eens kwark.

Zit je nu op onderhoudsniveau? Moet wel zeggen dat als ik cut ook inderdaad meer rondom m'n training eet dan dat ik nu doe.

2 bananen en griekse yoghurt, everyday meal hier :heart:

Zit je nu op onderhoudsniveau? Moet wel zeggen dat als ik cut ook inderdaad meer rondom m'n training eet dan dat ik nu doe.

2 bananen en griekse yoghurt, everyday meal hier :heart:

Sinds kort koop ik weer bananen. Met skyr en wat kaneel ook lekker. Of met de nieuwe Kvar straciatella:heart:

Eerlijk gezegd geen flauw idee.
Heb afgelopen tijd niet echt heel goed alles bijgehouden.

Zit weer op 1800 nu maar wel cheat op zaterdag en kan dan wel op zo'n 3000 totaal uit komen. Dan dropt mn bw wel langzaam.

Maar moet wel aan de bak want nk komt er weer aan. Hehe.

Sinds kort koop ik weer bananen. Met skyr en wat kaneel ook lekker. Of met de nieuwe Kvar straciatella:heart:

Eerlijk gezegd geen flauw idee.
Heb afgelopen tijd niet echt heel goed alles bijgehouden.

Zit weer op 1800 nu maar wel cheat op zaterdag en kan dan wel op zo'n 3000 totaal uit komen. Dan dropt mn bw wel langzaam.

Maar moet wel aan de bak want nk komt er weer aan. Hehe.

Skyr is inderdaad ook erg goed :D

Ah als het zo werkt gaat het prima toch. Net even de puntjes op de i zo te lezen.
Hoeveel moet er vanaf voor het nk?

Skyr is inderdaad ook erg goed :D

Ah als het zo werkt gaat het prima toch. Net even de puntjes op de i zo te lezen.
Hoeveel moet er vanaf voor het nk?

Wil er altijd onder zitten dus wel zo'n 2.5kg maar dat gaat me wel lukken. Liefst nog wel iets meer.

Terug
Naar boven