- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sheiko en Chocomel.

Krentenbollen

Not every superhero wears a cape!wie jarig is deelt uit. Oreo-nutella cheesecake gemaakt om op het werk uit te delen. Omdat ik het eens erover heb gehad, hebben ze me eraan gehouden dat ik deze zou maken.![]()
Jij of je vriendinwie jarig is deelt uit. Oreo-nutella cheesecake gemaakt om op het werk uit te delen. Omdat ik het eens erover heb gehad, hebben ze me eraan gehouden dat ik deze zou maken.![]()

Guilty

Nee hoor

Rosbief zonder peper & zout of iets?
Yes.. helemaal zonder

Ik niet

Ik gooi het dan vaak over een andere boeg. Rosbief met een eitje is hier een favo, maar wel met peper en zout. Nu doe ik rauwe ham met een eitje, die is al zout van smaak, dus alleen peper er op. Ik heb overigens geen idee hoeveel zout er in die ham zitYes.. helemaal zonder
Beetje aan t minderen ook met de zout shit

Geen zuivel maar wel zout

Heb idd nog overwogen een eitje erbij te bakken, maar spaar nog wat kcal voor laterIk gooi het dan vaak over een andere boeg. Rosbief met een eitje is hier een favo, maar wel met peper en zout. Nu doe ik rauwe ham met een eitje, die is al zout van smaak, dus alleen peper er op. Ik heb overigens geen idee hoeveel zout er in die ham zit![]()

Doordat ik altijd (veel) zout eet, heb ik geen last van vocht fluctuaties daardoor
Gekookt eitje met de dooier half zacht. Scheelt weer vet van het bakkenHeb idd nog overwogen een eitje erbij te bakken, maar spaar nog wat kcal voor later![]()