AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Daar zat ik dus ook net aan te denken. Als iets bemest is bevat het dan ook producten afkomstig van dieren? Anders moet je toch echt je eigen moestuintje aanleggen en hopen dat de vogels en de kat van de buren hier niet op schijten.
En de bacteriën, gisten en schimmels dan?

2czamps.png

Artistieke foto @MissNuke en ziet er goed uit :D

@Vito zit je niet in het verkeerde topic met je medicijnen? ;)

Ik ben technisch gezien verslaafd aan dat spul.. niet echt goed om langer dan twee weken te gebruiken.

Hier gelukkig niet verslaafd, gebruik dat alleen als het echt nodig is.. maar snachts wakker worden doordat alles dicht zit en er dan achter komen dat de neusspray leeg is is geen pretje... als de winkel open was geweest had ik denk ik wel als een verslaafde gaan halen hahaha..

Hier gelukkig niet verslaafd, gebruik dat alleen als het echt nodig is.. maar snachts wakker worden doordat alles dicht zit en er dan achter komen dat de neusspray leeg is is geen pretje... als de winkel open was geweest had ik denk ik wel als een verslaafde gaan halen hahaha..
Hooikoorts, allergieën en astma. Dan ontkom je er niet aan..

Al eens je EpiPen moeten gebruiken?
Ik vergeet dat ding echt continu mee te nemen. Zit je in het restaurant, kijk je op de kaart en dan denk je bij jezelf: 'kut' :o.
Laatst weer besteld bij de apotheek, heb hem nu weer standaard op werk liggen met al die rare lunches.

Terug
Naar boven