Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Had natuurlijk zon geweldige reactie kunnen verwachten... waar het hart vol van is loopt de mond van over ghehehe
![]()

Ahaus? Lekker hoor.Vanmiddag gaan lunchen met t vrouwtje en de kleine
Als voorgerecht een kleine pizza met ham, champignons en pepperoni gedeeld![]()
Als hoofdgerecht had ik köfte (turkse gehaktschijfjes) met rijst en nog een extra portie kalfsdöner (allebei met tzaziki saus)
![]()
Drna waren we nog ijs gaan eten...ik had 3 bolletjes: cookies, ferrero rocher en appeltaart
![]()
Die #veganMusclemeat zoete aardappel (#vegan) frietjes met zelfgemaakte burgers + groentjes.
![]()

Staat op de zak.

Aardappelen zijn toch altijd vegan of mis ik iets? ( Dit zet de deur open voor een paar leuke trolls dus verbaas mij)
Aardappelen zijn toch altijd vegan of mis ik iets? ( Dit zet de deur open voor een paar leuke trolls dus verbaas mij)
Musclemeat zoete aardappel (#vegan) frietjes met zelfgemaakte burgers + groentjes.
![]()
Beetje raar licht op de foto. Misschien vanwege de zon door het raam of zo. Ik hou niet van aangebrand eten.Die burgers zien er iiiieeeets gecremeerd uit...Was het een mooie dienst?

Daar zat ik dus ook net aan te denken. Als iets bemest is bevat het dan ook producten afkomstig van dieren? Anders moet je toch echt je eigen moestuintje aanleggen en hopen dat de vogels en de kat van de buren hier niet op schijten.Als een koe over aardappelen plast of poept dan #geenveganmeerhoor
Om het stereotype te kennen moet je toch geen vegans kennen? Ik ken ook geen joden maar naar het schijnt hebben ze haakneuzen en zijn ze enorm gierig?
Misschien.