Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet zo moeilijk wanneer je de rest van zn huisgenoten overloopt e

Nee

Haha. Mijn ouders zijn verschillende keren naar Hongarije geweest en kwamen altijd terug met die zelfgemaakte palinka. Staat je keel van in de fik. Als je dan een feest hebt en je staat op met een kater hoppa weer even een glaasje.
Er was helemaal niets mis met mijn zin dumbasses
Je werkt bij Defensie zo te zien. Goeie prepmeal.
Doet me denken aan een vakantie lang geleden op Istrië.. Slibovitsch.. eigen gestookt door de burgemeester... Met rondleiding en de heren kregen er 1. de dames 2. en ik drieHaha. Mijn ouders zijn verschillende keren naar Hongarije geweest en kwamen altijd terug met die zelfgemaakte palinka. Staat je keel van in de fik. Als je dan een feest hebt en je staat op met een kater hoppa weer even een glaasje.
en dat was dan al na een boottocht waar je 3 sterke borrels opo had... 3 zoete borrels.. en een karaf wijn bij d elunch en dan die 3 slibovitsch en daarna op de boot terug weer 2x 3 borrels... Moet zeggen dat het wel zo puur was dat ik er toen geen last van had... Maar man man man... het was wel een dronkemans schuit terug 
Het kleurpatroon komt exact overeen met de NL militaire kledij. Daarnaast lijkt het alsof je de Defensie Meindl M1/M2 kisten aan hebt. Het groengrijze shirt lijkt ook verdacht veel op de shirts die binnen Defensie verstrekt worden en het elastiek rechts in beeld wordt gebruikt om onder andere broekspijpen opgestroopt te houden. Toeval of een verleden bij Defensie misschien?Doet me denken aan een vakantie lang geleden op Istrië.. Slibovitsch.. eigen gestookt door de burgemeester... Met rondleiding en de heren kregen er 1. de dames 2. en ik drieen dat was dan al na een boottocht waar je 3 sterke borrels opo had... 3 zoete borrels.. en een karaf wijn bij d elunch en dan die 3 slibovitsch en daarna op de boot terug weer 2x 3 borrels... Moet zeggen dat het wel zo puur was dat ik er toen geen last van had... Maar man man man... het was wel een dronkemans schuit terug
![]()
verkeerde bericht gequote??Het kleurpatroon komt exact overeen met de NL militaire kledij. Daarnaast lijkt het alsof je de Defensie Meindl M1/M2 kisten aan hebt. Het groengrijze shirt lijkt ook verdacht veel op de shirts die binnen Defensie verstrekt worden en het elastiek rechts in beeld wordt gebruikt om onder andere broekspijpen opgestroopt te houden. Toeval of een verleden bij Defensie misschien?

Stiekem zit er een cheat meal onderin de bak... en je probeert het met je kleding te camoufleren.

Ik heb een bruiloft in Hongaarse stijl gehad afgelopen weekend. Het was dat ik niet dronk, maar iedereen om mij heen was behoorlijk patje af.Doet me denken aan een vakantie lang geleden op Istrië.. Slibovitsch.. eigen gestookt door de burgemeester... Met rondleiding en de heren kregen er 1. de dames 2. en ik drieen dat was dan al na een boottocht waar je 3 sterke borrels opo had... 3 zoete borrels.. en een karaf wijn bij d elunch en dan die 3 slibovitsch en daarna op de boot terug weer 2x 3 borrels... Moet zeggen dat het wel zo puur was dat ik er toen geen last van had... Maar man man man... het was wel een dronkemans schuit terug
![]()

Het kleurpatroon komt exact overeen met de NL militaire kledij. Daarnaast lijkt het alsof je de Defensie Meindl M1/M2 kisten aan hebt. Het groengrijze shirt lijkt ook verdacht veel op de shirts die binnen Defensie verstrekt worden en het elastiek rechts in beeld wordt gebruikt om onder andere broekspijpen opgestroopt te houden. Toeval of een verleden bij Defensie misschien?