Dawg
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1.636
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer van die kapotte dooier maaarrr desalniettemin eet smakelijkDit vrolijkt me weer een beetje op tijdens low carb day
![]()
Mijn ocd vond die kapotte dooier ook niet zo leukJammer van die kapotte dooier maaarrr desalniettemin eet smakelijk

Avond4daagse weer van start gegaan. Honger daarna.. en wat bakken we dan
![]()

Ik vraag me echt serieus af hoe je huis er uit ziet. Volgens mij is het een gigantisch schoon en strak interieur wat vervolgens vol staat met accessoires![]()
Ik vraag me echt serieus af hoe je huis er uit ziet. Volgens mij is het een gigantisch schoon en strak interieur wat vervolgens vol staat met accessoires![]()

Ik vraag mij oprecht af hoe jou slaapkamer eruit ziet. Iets met speelgoed voor zusjes gok ik.
![]()

2 van die? Zo, dat is een flinke caloriebom, met zoveel avocado en pijnboompitjes. Ziet er wel weer heel smakelijk uit btw...![]()

Huh huh wat moet ik doen. Ik doe geen avond4daagse meer. Afgevinkt en nooit meer.Pancakesssss!
INB4 @Ron501 Ben benieuwd hoeveel vaders er de hele wandeling achter je zijn blijven lopen!![]()
Dat dacht ik voor gisteren ook.Huh huh wat moet ik doen. Ik doe geen avond4daagse meer. Afgevinkt en nooit meer.