Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ook tijdens de cut kunnen we prima clean en lekker eten.
Beetje ketjap en sambal er door, verder geen sausjes, wel veel kruiden.
IMG_20180623_125426.jpg

IMG_20180623_195912.jpg

Nu 6 weken gecut op 2200 cals (asperge/kimchi/olijven/kip/rijst/kwark/kikkererwten/whey/havermout/hele eieren elke fucking dag. Resultaat: Gezicht ingevallen, libido laag, slecht humeur, mentaal niet scherp, kracht is nog ongeveer hetzelfde maar reps zijn zo erg gedaald. Dus...werd het weer eens tijd om full Jabba the Hut te gaan.

Domino's 3x medium pizza: Hot & Sicy, Mozarella en Chicken Kebab + Buffalo Wings met BBQ saus
Snackbar naast de Domino's: Frikandel speciaal curry en een Twee dubbele cheeseburger

Had 't op in ongeveer een uurtje, daarna nog een halve fles 7UP erachteraan geknald. Lag daarna in een diepe food coma. Zeker 3 goede uurtjes geslapen, werd vervolgens helemaal opgeladen wakker, vol met energie, zowel fysiek als mentaal. Gemotiveerd, zin om dingen te doen, happy zonder reden. Ben gek genoeg niet eens bloated, spieren zijn wel helemaal vol alsof m'n lichaam die rotzooi aan voedsel heeft verwelkomd en er ook gewoon écht naar verlangde. Het wonder van een goeie cheat meal eens in de zoveel tijd... :heart:

20180623_142137.jpg

@JWalker :eek: ik zit gisteren na een halve pizza al vol....die andere helft was proppen :o

@JWalker :eek: ik zit gisteren na een halve pizza al vol....die andere helft was proppen :o

Halve pizza? Is m'n voorgerecht.:trollface:

P.S. Bedankt voor de karma iedereen, weet na al deze jaren op 't forum (nog steeds) niet precies wat ik ermee kan maar ik neem aan dat het meer een soort van vriendelijk gebaar is? Hoe dan ook leuk van jullie en bedankt!

Laatst bewerkt:

P.S. Bedankt voor de karma iedereen, weet na al deze jaren op 't forum (nog steeds) niet precies wat ik ermee kan maar ik neem aan dat het meer een soort van vriendelijk gebaar is? Hoe aan ook leuk van jullie en bedankt!

De bedoeling is dat je karma teruggeeft.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Edit: Fijn hoor autofocus:rolleyes:

P.S. Bedankt voor de karma iedereen, weet na al deze jaren op 't forum (nog steeds) niet precies wat ik ermee kan maar ik neem aan dat het meer een soort van vriendelijk gebaar is? Hoe aan ook leuk van jullie en bedankt!
Dikke cheat hoor. Ik hoop dat je er flink van genoten hebt en dat het het waard was. :D
Ik zou in de cut toch wat meer gevarieerd eten, zeker v.w.b. groenten en fruit (micro's). Vis en biefstuk is ook niets mis mee. Noten af en toe voor de gezonde vetten.
(Behalve als je je prima voelt bij de je huidige schema, maar ik begrijp dat je het niet ideaal vond.)

Pulled Chicken (Musclemeat), rijst, groenten, Marokkaanse twist:
IMG_20180624_155902.jpg

Biefstukpuntjes (Musclemeat), rijst, groenten, Italiaanse twist:
IMG_20180624_191819.jpg

Die Cassis Zero is megalekker! (Van Hero, was deze week in de aanbieding bij de Appie)

300 gram varkenshaas
150 gram aardappelpartjes MM
150 gram China mix MM
Beeje chilisaus van xxl

CF435F62-F5DE-4BF6-976B-E251DC49C1AF.jpeg

Vanmorgen huevos rancheros gemaakt! Goed spul!

IbCy9Mw.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven