MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

1 dikke vette lepel hoom meed pinnekaas.

Niet echt een maaltijd, ik weet het. Ik wilde gewoon pronken met m'n eigengemaakte pindakaas:o
IMG_20180625_211850.jpg

Dikke cheat hoor. Ik hoop dat je er flink van genoten hebt en dat het het waard was. :D
Ik zou in de cut toch wat meer gevarieerd eten, zeker v.w.b. groenten en fruit (micro's). Vis en biefstuk is ook niets mis mee. Noten af en toe voor de gezonde vetten.
(Behalve als je je prima voelt bij de je huidige schema, maar ik begrijp dat je het niet ideaal vond.)

Was het vergeten te vermelden, maar ik eet, of drink moet ik eigenlijk zeggen, ook elke dag fruit. Ik meng elke dag bananen/gemengde bevroren bessen/ananas en vetten zoals pompoenpitolie of biologische extra virgin olijfolie door m'n whey shakes heen. Ben geen fan van vis tenzij het rauw en dagvers is (en dan ook enkel zalm of tonijn), neem wel elke dag omega-3 capsules voor wat het waard is.

Biefstuk maak ik liever niet zelf, niet dat ik het niet kan, maar die zakken kip van musclemeat vind ik handiger en sneller te bereiden.

Keukenprinsesje hoor jij ;)

@Bosco55555 Er liggen havermout pannenkoeken verstopt onder "het fruithapje" hoor :D
Had er al een deel van binnengewerkt :engel:

Terug
Naar boven