Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
watch your fingers ,mate
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vinger is oké, mijn pols iets minder, heb me gesneden aan een steen en het bloed al van 15u00

Mijn vinger is oké, mijn pols iets minder, heb me gesneden aan een steen en het bloed al van 15u00![]()
Dat mag dan toch niet bij elkaar ,dan iskip en biefstuk spiesjes voor mij en vegetarische dingetjes voor mn vrouwtje! Verder nog wat salade en straks watermeloooooooon. En vanavond oppo ijs! geniet van jullie weekend mensen.
![]()
Dat mag dan toch niet bij elkaar ,dan is
het toch niet vegetarisch meer
Dat mag dan toch niet bij elkaar ,dan is
ja maar dat was de bedoeling ook...ik heb namelijk al sinds vanmiddag 3 uur honger en dit hoort allemaal bij het plan.Dat mag dan toch niet bij elkaar ,dan is

Steelseries qck muismat, logitech-G...502 muis? En een stapel CoD series. Speel jij, je zoontje of papa?
Ooit begonnen met Call of Duty United Offensive. Daar ook wedstrijden in gespeeld op hoog niveau. Nu is het even wat minder. Zoontje speelt graag fortnite, hij is nog even te jong om de "echte" bloederige shooters te spelen.