AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Boterhammen met spek.
20180629_094007.jpg

watch your fingers ,mate

kip en biefstuk spiesjes voor mij en vegetarische dingetjes voor mn vrouwtje! Verder nog wat salade en straks watermeloooooooon. En vanavond oppo ijs! geniet van jullie weekend mensen.

20180629_182112.jpg
Dat mag dan toch niet bij elkaar ,dan is
het toch niet vegetarisch meer

Dat mag dan toch niet bij elkaar ,dan is
het toch niet vegetarisch meer
ja maar dat was de bedoeling ook...ik heb namelijk al sinds vanmiddag 3 uur honger en dit hoort allemaal bij het plan.

Op werk krijgen we altijd walgelijke BBQ pakketjes , die houdbaar zijn tot 2163. Alleen als je moslim bent dan krijg je vers vlees van de slager....zie je waar ik heen wil? :o:o:p

Volgende keer alleen nog van die geschaafde scherpe kaas er op, dan is ie perfect.

Cod4 en codmw2 was wel mijn ding. Wel op PlayStation dan.

Steelseries qck muismat, logitech-G...502 muis? En een stapel CoD series. Speel jij, je zoontje of papa?

Ooit begonnen met Call of Duty United Offensive. Daar ook wedstrijden in gespeeld op hoog niveau. Nu is het even wat minder. Zoontje speelt graag fortnite, hij is nog even te jong om de "echte" bloederige shooters te spelen.

Ooit begonnen met Call of Duty United Offensive. Daar ook wedstrijden in gespeeld op hoog niveau. Nu is het even wat minder. Zoontje speelt graag fortnite, hij is nog even te jong om de "echte" bloederige shooters te spelen.

Hoog niveau huh? Dus in leagues zoals ESL of? Ben heel nieuwsgierig. Ik maak zo wel even een foto van m'n shake om het gesprek over games te camoufleren. :trollface:

Terug
Naar boven