Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

ik vond sws die stukjes cookie dough het pluspunt...maar buiten dat vind ik t de calorieen ook niet waard. Chocolade is sws niet echt mn ding.

IMG_20180701_123120_1.jpg

Wokgroenten, Broccolli-rijst en 2 gek. eieren, zoete frietjes wegspoelen met een chocoladeshake. Misschien te kleine portie voor een heavy workout zometeen ....but we'll see

Heerlijk topic dit als je in de cleane wedstrijdprep zit. drool:

Nieuwe smaak van orangefit.. jeetje wat lekker <3

IMG_20180701_125824.jpg

Verzorgingstehuis voor jonge rugpatienten had vandaag echt BB eten op het menu :cool:

upload_2018-7-1_18-52-0.jpeg

Met dank aan zuster @HillR

Verzorgingstehuis voor jonge rugpatienten had vandaag echt BB eten op het menu :cool:

upload_2018-7-1_18-52-0.jpeg

Met dank aan zuster @HillR

Ik heb ook wat last van mijn rug (verbrand door de zon... en geen zin om te koken :P.). @HillR: kun je even langskomen? Een massage zeg ik ook geen nee tegen, zolang mijn rug maar niet aangeraakt wordt.

Ik zeg een rug massage met tijgerbalsem, heb ik geen moeite mee als ze daarvoor gaat ;)

Metzonder pitjes. Kwam toch wel een goede kg uit:)

2018-07-01 05.00.16 1.jpg

• Like
Waarderingen: Bubs
Ik heb ook wat last van mijn rug (verbrand door de zon... en geen zin om te koken :P.). @HillR: kun je even langskomen? Een massage zeg ik ook geen nee tegen, zolang mijn rug maar niet aangeraakt wordt.

Je hebt gezien wat voor lijf ik dagelijks mag aanraken? :eyebrow: No way dat mijn poezelige handjes hun tijd en kracht aan een ander verdoen.. :haha:

Je hebt gezien wat voor lijf ik dagelijks mag aanraken? :eyebrow: No way dat mijn poezelige handjes hun tijd en kracht aan een ander verdoen.. :haha:
:huilen:
Je hebt wel gelijk. Mijn nieuwe (zeer) lange termijn doel: groter worden dan Pun! Einde van mijn natty life.

Terug
Naar boven