- Waardering
- 12.551
Uiteraard, anders kan ik ook niet weten hoe het smaakt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Well, nog maar 5324 andere manieren om het klaar te makenUiteraard, anders kan ik ook niet weten hoe het smaakt.
Well, nog maar 5324 andere manieren om het klaar te maken
Well, nog maar 5324 andere manieren om het klaar te maken
Lijkt me hetzelfde drama als met witlof, hoe je het ook bereidt het blijft niet te vreten.

Aangezien ik al mijn manieren heb gevonden die ik persoonlijke lekker vind niet nee.
Hmm witlof.Lijkt me hetzelfde drama als met witlof, hoe je het ook bereidt het blijft niet te vreten.
Aangezien ik al mijn manieren heb gevonden die ik persoonlijke lekker vind niet nee.

Hm, 5324/365=14,5 jaar.Ze is nu 15 dus denk het niet.

GrapjasMisschien meerdere per dag proberen? Volgens mij heeft ze niet veel andere hobbies dus tijd zat?![]()
Nacho dish:
Rulstukjes
Rode bonen
Paprika
Ajuin
Tomatensaus
Vegan grated cheese
Zo in de oven, eens klaar avocado en jalapenos er over en dippen met nacho's. Was heerlijk!
. Horen de nacho's er alleen niet onder? Of mis ik iets?Klinkt goed ja. Horen de nacho's er alleen niet onder? Of mis ik iets?

Jawel, normaal is het zo, maar omdat het de eerste keer was dat we het zelf maakte hebben we op veilig gespeeld.![]()
Wegspoelen met een emmertje koffie...