- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was fucking genieten na 3 dagen zero carbs. Niet geweten dat brinta met whey en fruit zo lekker was. En een blik Monster. :
Nu weet aan de broccoli, panga en rijst.
15 days out. 
caramel sws! zijn nu trouwens voor 30% korting te koop.
Welke?
Oppo cookie of oppo choco hazelnoot de lekkerste vind ik. Breyers net minder lekker en had een tijd terug melt besteld online maar die vond ik matig.Wil die oppo ook eens gaan halen! Welke is het lekkerst?
Leuk bordje

Jaaa-haaa die gevulde pepers hebben erin gestaan.

Ik denk dat @Nomen Nescio op iets anders doelde...Jaaa-haaa die gevulde pepers hebben erin gestaan.
Oven verhitten tot de stenen aan de binnenkant witheet zijn....dussssss...auwww heeeeeet!!!![]()
Jaaa-haaa die gevulde pepers hebben erin gestaan.
Oven verhitten tot de stenen aan de binnenkant witheet zijn....dussssss...auwww heeeeeet!!!![]()

@kardemompeul - die hoom meed boterkoek ziet er absurd lekker uit! Smakelijk!

@kardemompeul: mss ben je wel in voor een challenge? Die boterkoek opnieuw maken maar dan zonder gluten, lactose ed. Hij moet uiteraard even lekker smaken als het origineel. @marina1975 en ik zullen met plezier proeftester zijn!![]()

Ben toch echt bang dat je alleen moet testen...
Vergeet niet ook 100% pinda vrij... en denk ook dat ie niet zetmeel vrij is....![]()

Een challenge in het kwadraat voor @kardemompeul dan!

@marina1975, het is onze geluksdag vandaag!En lekker dat ie was, dit was m'n derde trial en dit recept komt echt wel heeeul dichtbij die van de bakker en/of supermarkt.
En spijt mij ten zeerste
Dat is een leuke voor de volgende bakzondag!
Lijst nog eens een keer al je allergieën eens op, eens zien hoe ver ik kom met het allergie vrij maken. Het is de uitdaging waard!
Zo is dat!