Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

FDFC2B44-8D48-42BE-B739-A3CFA453A8C0.jpeg
73E03F3C-DEC6-4301-A4E7-38AEA5FB244A.jpeg
en de andere kant :D
Bwd1gNc.jpg

caramel sws! zijn nu trouwens voor 30% korting te koop.

Scoupy is zo'n app waarvan je geldt terug kunt vragen eenmalig. Gebruik het eigenlijk altijd om nieuwe dingen uit te proberen als student zijnde.

Edit: geld terugkrijgen, in het geval van Oppo dit keer krijg je het product voor 2 eu (rest teruggestort)

ja heb m ook. alleen nog nooit gebruikt, thanks.

@kardemompeul - die hoom meed boterkoek ziet er absurd lekker uit! Smakelijk!

En lekker dat ie was, dit was m'n derde trial en dit recept komt echt wel heeeul dichtbij die van de bakker en/of supermarkt.

Niet dus... :sad: k*t allergieeen... :treuren:

En spijt mij ten zeerste :(

@kardemompeul: mss ben je wel in voor een challenge? Die boterkoek opnieuw maken maar dan zonder gluten, lactose ed. Hij moet uiteraard even lekker smaken als het origineel. @marina1975 en ik zullen met plezier proeftester zijn! ;)

Dat is een leuke voor de volgende bakzondag!:D

Ben toch echt bang dat je alleen moet testen...
Vergeet niet ook 100% pinda vrij... en denk ook dat ie niet zetmeel vrij is.... :(

Lijst nog eens een keer al je allergieën eens op, eens zien hoe ver ik kom met het allergie vrij maken. Het is de uitdaging waard!:)

Een challenge in het kwadraat voor @kardemompeul dan!

Zo is dat!:)

En lekker dat ie was, dit was m'n derde trial en dit recept komt echt wel heeeul dichtbij die van de bakker en/of supermarkt.

En spijt mij ten zeerste :(

Dat is een leuke voor de volgende bakzondag!:D

Lijst nog eens een keer al je allergieën eens op, eens zien hoe ver ik kom met het allergie vrij maken. Het is de uitdaging waard!:)

Zo is dat!:)
@marina1975, het is onze geluksdag vandaag! :)

Terug
Naar boven