XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (6 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • Samen met een lactase pil?
    Werkt ook niet goed genoeg helaas... :(
    Plantaardige eiwitten werken helaas ook niet goed.
    Beef wordt vaak gemaakt uit gemalen botten en niet echt vlees... De beef van XXL ging wel redelijk...ooit een sample van iemand gekregen. Maar het is ook erg merkafhankelijk wat wel en niet lukt. En samples kan je yegenwoordig ook niet veel meer aan komen.

    Kan er niet echt op ingaan hier... maar komt erop neer dat er heel wat meer speelt dan alleen de lactose, gluten en pinda allergieen...
     
    Gebakken garnalen met veel knoflook, sambal en tomaat, koolsla en cola 0.

    [afbeelding niet meer beschikbaar]



    J/k son, omdat het er bijna hetzelfde uitzag alleen jij had pasta en ik noedels.
    En ik had kip en kaas en jij vega.
     
    De meal die voor m'n pre bed bowl komt :D
    5 pannenkoeken en een stuk proton cheesecake
    06fcdb170d5a6b6aff910951891508aa.png

    70e7e071b1e9a7af0bff9d7943c0dbc4.png
     
    Pannenkoeken zijn dus:
    4 eiwitten, ei, banaan, 30gr oats, 85ml melk, 100gr yoghurt?
    Jep, mespuntje bakpoeder, kaneel, wat zoetstof en soms whey doe ik er nog bij. Iets meer melk kan prima maar ik copy/paste m'n meals altijd en vorige keer had ik toevallig 85ml melk over in de koelkast. Dus hou ik het daar nu gewoon op :p yoghurt kan ook kwark zijn.
     
    Jep, mespuntje bakpoeder, kaneel, wat zoetstof en soms whey doe ik er nog bij. Iets meer melk kan prima maar ik copy/paste m'n meals altijd en vorige keer had ik toevallig 85ml melk over in de koelkast. Dus hou ik het daar nu gewoon op :p yoghurt kan ook kwark zijn.
    Moeilijk op te maken soms dat jij aan t cutten bent :p
     
    Vanwaar? Heb een vrij cleane voedingskeuze imo, op wat stroop hier en daar na.
    Gewoon pannenkoeken met cheesecake, heb nog al n paar keer zoiets zien langskomen dacht ik, niet direct de keuze die de meesten maken in een cut :) Bedoelde er niets mee ofzo hoor.
     
    Gewoon pannenkoeken met cheesecake, heb nog al n paar keer zoiets zien langskomen dacht ik, niet direct de keuze die de meesten maken in een cut :) Bedoelde er niets mee ofzo hoor.
    Eet doorgaans wel lekkere dingen ja, maar cheesecake is gemaakt van kwark, ei en zoetstof. Pannenkoeken van melk, oats, ei etc. Eindresultaat ziet er cheat achtig uit maar doorgaans zijn de producten zoals Novice zegt redelijk clean.

    Daarbij komend zorg ik dat ik in de avond altijd een boel calorieën over heb zodat ik zulke keuzes kan maken :D
     
    Clean gaat om de ingrediënten niet om de naam van de voeding
    Weet ik, maar ging in dit geval toch over 800 kcal... ;) Maar goed bedoelde er dus nx mee, nvm, zag er in ieder geval lekker uit :p
     
    Pasta met groene pesto en grana padano, sla, cola 0.

    [afbeelding niet meer beschikbaar]


    En gisteravond avondsnack, tonijnsteak met ravigottesaus, koolsla met pesto (geen aanrader), cola 0.

    [afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Back
    Naar boven