Ik ging nèt hetzelfde zeggen

OT: benieuwd naar de smaaktest!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Experimentje..
200 gram Brinta, 5 eieren, klein beetje water, die deegbal tussen de contactgril, en voila. Een Dikke pannenkoek. Handig om mee te nemen onderweg.
Smaakttest volgt, maar ruikt lekker. Volgende keer een beetje kaneel (of speculaaskruiden?) of cacaopoeder erdoor. Of misschien wel een lekkere whey! Zal allemaal wel goed kunnen.
![]()
Precies wat ik heb gedaan.

Experimentje..
200 gram Brinta, 5 eieren, klein beetje water, die deegbal tussen de contactgril, en voila. Een Dikke pannenkoek. Handig om mee te nemen onderweg.
Smaakttest volgt, maar ruikt lekker. Volgende keer een beetje kaneel (of speculaaskruiden?) of cacaopoeder erdoor. Of misschien wel een lekkere whey! Zal allemaal wel goed kunnen.
![]()
Erg handig die broccolli rijst..bij ons is tie uit het assortiment gegaan k*t Jumbo!!!Post work-out lunch: 200 gram (ongekookt gewogen) zilvervliesrijst, 400 gram broccolirijst, 200 gram witvis (ik geloof tilapia, of panga?), en 4 zacht gekookte eieren. Niet bijzonder lekker, maar wel bijzonder functioneel. 1400-ish kcal.
![]()
Erg handig die broccolli rijst..bij ons is tie uit het assortiment gegaan k*t Jumbo!!!

thnxs

Lidl heeft hem ook

Hoe krijg je dit ooit weg? Heb al moeite met maaltijd van 800 kcalPost work-out lunch: 200 gram (ongekookt gewogen) zilvervliesrijst, 400 gram broccolirijst, 200 gram witvis (ik geloof tilapia, of panga?), en 4 zacht gekookte eieren. Niet bijzonder lekker, maar wel bijzonder functioneel. 1400-ish kcal.
![]()
Oefening baart kunst..Hoe krijg je dit ooit weg? Heb al moeite met maaltijd van 800 kcal
Zijn ze dan een beetje te eten?Zoete aardappel patat gebakken in olijf rozemarijn olie
![]()
OT: benieuwd naar de smaaktest!