Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik heb een hele lieve buurvrouw. Oudere vrouw, heel zorgzaam. Had gisteren dit voor mij gekocht: :D
IMG_20181024_121125.jpg

Nu in de blender gedaan: kefir, een appel, coconut + pineapple whey.
IMG_20181025_101414.jpg

Ben 3 kg afgevallen, dus moet even flink eten.
Lief van je buurvrouw zeg! Succes met het vloeibare dieet. Heb je niet continue honger?

• Like
Waarderingen: BB_
Lief van je buurvrouw zeg! Succes met het vloeibare dieet. Heb je niet continue honger?
Nee, afgelopen dagen kreeg ik niets weg. De eerste dag alleen maar kotsen en slikken ging de eerste twee dagen amper. Nu wel beter, dus vandaag beter aan mijn kcal kunnen komen.
Honger heb ik trouwens nooit, dat is meer iets voor kinderen in Afrika. ;)

Nee, afgelopen dagen kreeg ik niets weg. De eerste dag alleen maar kotsen en slikken ging de eerste twee dagen amper. Nu wel beter, dus vandaag beter aan mijn kcal kunnen komen.
je heb dus trek ^^

• Like
Waarderingen: BB_
Awww, wat rot mennn. Hopelijk kun je snel aan de zachte broodjes met Nutella.

• Like
Waarderingen: Bubs
Brood pas over 6 weken weer, haha. Maar broodjes Nutella eet ik anders ook niet, hooguit als ik een keer cheat. Ben meer van clean bulken en cutten.
Ik zou maar gaan eten wat je eten kan als ik jou was, ‘clean’ of niet. Anders ben je straks aardig was gewicht kwijt. En aan vet was er niet meer veel te verliezen in jouw geval.

veel vloeibare vetjes ...makkelijke Kcal

Wortel-sinaasappel-gembersmoothie uit de blender:
IMG_20181026_091634.jpg

Broccoli-avocado-banaanyoghurt bowl in de blender (met diepvriesfruit, chiazaad en kokosrasp):
IMG_20181026_103911.jpg
IMG_20181026_111541.jpg

Ik had nog een paar zakken roerbakgroenten liggen, deze samen met wat tomaat, komkommer, paprika, champignons (> 1 kg groenten) in de pruttelpan gemikt. 4 eieren er doorheen, 2 pakjes (400 gram) Musclemeat kipfilet, 1 liter bospaddenstoelen bouillon en lekker laten pruttelen. Lekker veel aziatische kruiden, paar teentjes knoflook en een Madame Jeanette erdoorheen. Tot slot soepje in de keukenmachine gedaan om deze zonder kauwen naar binnen te kunnen werken.
IMG_20181026_133432.jpg

IMG_20181026_143810.jpg

200 ml chocomel, 1 ei, 1 appel, 25 gram Whey Delicious Dutch Apple Pie:
IMG_20181026_134038.jpg

Terug
Naar boven