XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

1540576177232-1818130470.jpg

Bezig
cola zero ^^

Ik zou maar gaan eten wat je eten kan als ik jou was, ‘clean’ of niet. Anders ben je straks aardig was gewicht kwijt. En aan vet was er niet meer veel te verliezen in jouw geval.
Komt goed, ik doe mijn best. Met shakes, soepen en smoothies is genoeg te variëren en een groot glas chocomel met whey en fruit gaat al gauw richting de 400 kcal wat je zo wegdrinkt. De eerste dagen waren gewoon even kut, omdat ik niet kon eten/drinken en niet fit was. Nu gaat het prima.

Oké, dit lijkt een beetje raar, maar ik heb alles gepureerd zodat ik het door een rietje of uit een babyflesje kan eten/drinken.
Aardappelpuree met kaas en sambal badjak
Worteltjes met doperwten
Deer Goulash (hert)
Haringfilets in mosterdsaus
IMG_20181027_195204.jpg

Oké, dit lijkt een beetje raar, maar ik heb alles gepureerd zodat ik het door een rietje of uit een babyflesje kan eten/drinken.
Aardappelpuree met kaas en sambal badjak
Worteltjes met doperwten
Deer Goulash (hert)
Haringfilets in mosterdsaus
IMG_20181027_195204.jpg
Nice, maar waarom?

Bospaddenstoelensoep volgens eigen recept.

20181027_195951.jpg

Apfelstrudels bospaddenstoelensoep recept
(is goed voor circa 2,5 L soep)

Benodigdheden:
1 kg aan verse bospaddenstoelen (verschillende soorten)
500 ml kookroom
2 Bospaddenstoelen bouillonblokjes
Roomboter
Bosje Peterselie
Bieslook

Bereidingswijze:

Breng 1 liter water aan de kook en voeg hier de 2 bospaddenstoelen bouillonblokjes aan toe.

Snij 75% van de paddenstoelen in partjes (1/4) en bak deze in boter op hoog vuur. Bak deze in porties van circa 200g per keer want paddenstoelen verliezen veel vocht. Ze moeten bakken niet koken.

Als ze goed gaar zijn voeg deze dan toe aan de bouillon en bak de volgende batch.

Voeg vervolgens onder roeren langzaam de kookroom toe.

Pureer alles tot de gewenste dikte met een staafmixer.

Op smaak brengen met zout, gemalen zwarte peper en fijn gesneden peterselie (circa 3 eetlepels is goed).

Breng de soep over in (mooie) kommetjes.

Snij de overige paddenstoelen in kleine partjes (1/8), bak deze op hoog vuur en voeg deze vervolgens toe aan de soep om deze af te toppen.

Voeg als laatste nog wat fijn gesneden verse bieslook toe.

Eet smakelijk!

Heerlijk in de herfst maar ook als tussengerecht met bijvoorbeeld kerst als je luxe paddenstoelen gebruikt.

Laatst bewerkt:
Benodigdheden:
1 kg aan verse bospaddenstoelen (verschillende soorten)
1kg gemalen Irakees
500 ml kookroom
2 Bospaddenstoelen bouillonblokjes
Roomboter
Bosje Peterselie
Bieslook

wel opvallend dat wit overheerst in je soep ,nu weten wij het zeker dat je een racist bent

Laatst bewerkt:
Zal wel melk drinken :roflol:

Kaakoperatie gehad. Ik kan niet kauwen en moet 4 weken vloeibaar eten. Alleen maar soepen, shakes en smoothies heb ik geen zin in, dus ik kijk nu gewoon welk vlees, vis, groenten en zetmeelproducten ik eenvoudig kan vermalen tot goed geheel. Soep maken is overigens prima te doen met kipfilet/rund, groenten en bouillon en tot slot alles in de keukenmachine.

Terug
Naar boven