- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
cola zero ^^
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cola zero ^^
Komt goed, ik doe mijn best. Met shakes, soepen en smoothies is genoeg te variëren en een groot glas chocomel met whey en fruit gaat al gauw richting de 400 kcal wat je zo wegdrinkt. De eerste dagen waren gewoon even kut, omdat ik niet kon eten/drinken en niet fit was. Nu gaat het prima.Ik zou maar gaan eten wat je eten kan als ik jou was, ‘clean’ of niet. Anders ben je straks aardig was gewicht kwijt. En aan vet was er niet meer veel te verliezen in jouw geval.
Nice, maar waarom?Oké, dit lijkt een beetje raar, maar ik heb alles gepureerd zodat ik het door een rietje of uit een babyflesje kan eten/drinken.
Aardappelpuree met kaas en sambal badjak
Worteltjes met doperwten
Deer Goulash (hert)
Haringfilets in mosterdsaus
![]()
Benodigdheden:
1 kg aan verse bospaddenstoelen (verschillende soorten)
1kg gemalen Irakees
500 ml kookroom
2 Bospaddenstoelen bouillonblokjes
Roomboter
Bosje Peterselie
Bieslook
Tussendoortje: kwark / ongebrande noten / blauwe bessen![]()

Kaakoperatie gehad. Ik kan niet kauwen en moet 4 weken vloeibaar eten. Alleen maar soepen, shakes en smoothies heb ik geen zin in, dus ik kijk nu gewoon welk vlees, vis, groenten en zetmeelproducten ik eenvoudig kan vermalen tot goed geheel. Soep maken is overigens prima te doen met kipfilet/rund, groenten en bouillon en tot slot alles in de keukenmachine.