Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Lasagne, sla.

Consistency is the key. Wederom zoete aardappel, zalm en groene asperges

15410101603734374455000801381100.jpg

Moest kiezen tussen met honger naar bed, of cheaten met lasagne of pizza. Met een vetpercentage van 5% was de keuze niet moeilijk. Pizza EN lasagne.

20181031_193338.jpg

20181031_191644.jpg

Laatst bewerkt:
Moest kiezen tussen met honger naar bed, of cheaten met lasagne of pizza. Met een vetpercentage van 5% maar gekozen om dan maar goed te cheaten. Pizza en lasagne.

20181031_193338.jpg

20181031_191644.jpg
Jaloers! Wat ik altijd doe tegen honger is een glas met een hele citroen, is de honger meteen weg.

Jaloers! Wat ik altijd doe tegen honger is een glas met een hele citroen, is de honger meteen weg.

Ben toch blijer met mijn keuze ondanks dat de pizza mij tegenviel qua smaak. :D Als ik cut accepteer ik de honger eigenlijk gewoon. Gaat ook vanzelf weer weg.. Rare gewoonte maar het werkt prima voor mij. Overigens heb ik zelden honger tijdens een cut. Gewoon veel voeding met een lage caloriedichtheid eten (veel groente, pulvruchten, ei-eiwit, witvis etc.)

Ben toch blijer met mijn keuze ondanks dat de pizza mij tegenviel qua smaak. :D Als ik cut accepteer ik de honger eigenlijk gewoon. Gaat ook vanzelf weer weg.. Rare gewoonte maar het werkt prima voor mij. Overigens heb ik zelden honger tijdens een cut. Gewoon veel voeding met een lage caloriedichtheid eten (veel groente, pulvruchten, ei-eiwit, witvis etc.)
Hahaha begrijpelijk. Whew had ik dat maar. Ik heb ALTIJD honger, ook in de bulk. Maar dan meer een trek naar suiker, dat mis ik altijd, wat ik ook eet. En dirty bulken kan ik niet.

Het is weer zo ver, tijd voor een portie Hongaarse cuisine op je beeldscherm.

Bij m'n oom en tante op visite, dan kom je niet weg met slechts een koffie en een koek. Ik begon met een kom zöldbableves (soep van sperziebonen) met wat gerookte csülök erdoor, broodje erbij etc:

2018-10-28 02.10.14 2.jpg

Toen nog wat pörkölt met pasta en Hongaarse zoetzure koolsalade.
2018-10-28 02.30.36 2.jpg

Nog een hapje buiten de deur met papa en mama. Soort van mega cordon bleu, met frieten, én rijst, én nog meer kaas, 1 blaadje sla en een stukje tomaat en komkommer.
2018-10-27 04.53.30 2.jpg

Somloi Galuska toe (traditioneel toetje van de streek waar we waren, soort van Hongaarse tiramisu), gedeeld met m'n ouders.

2018-10-27 05.32.44 2.jpg

Een mooi stuk gerookte en gepekelde ham gehaald op de markt. Nog wat rauw naar mijn wens, dus ik laat 'm nog even verder drogen :)

2018-10-29 11.43.36 1.jpg

De groeten, tot de volgende ronde.

Soms heb ik ook honger in de cut. Negeren is idd het beste. Of een maaltijd eerder eten maar dat is voor mij geen optie.

Het is weer zo ver, tijd voor een portie Hongaarse cuisine op je beeldscherm.

Bij m'n oom en tante op visite, dan kom je niet weg met slechts een koffie en een koek. Ik begon met een kom zöldbableves (soep van sperziebonen) met wat gerookte csülök erdoor, broodje erbij etc:

2018-10-28 02.10.14 2.jpg

Toen nog wat pörkölt met pasta en Hongaarse zoetzure koolsalade.
2018-10-28 02.30.36 2.jpg

Nog een hapje buiten de deur met papa en mama. Soort van mega cordon bleu, met frieten, én rijst, én nog meer kaas, 1 blaadje sla en een stukje tomaat en komkommer.
2018-10-27 04.53.30 2.jpg

Somloi Galuska toe (traditioneel toetje van de streek waar we waren, soort van Hongaarse tiramisu), gedeeld met m'n ouders.

2018-10-27 05.32.44 2.jpg

Een mooi stuk gerookte en gepekelde ham gehaald op de markt. Nog wat rauw naar mijn wens, dus ik laat 'm nog even verder drogen :)

2018-10-29 11.43.36 1.jpg

De groeten, tot de volgende ronde.
Damnnnn. Ik wou dat ik hetzelfde had gegeten vanavond. Ziet er allemaal megachill uit!

Terug
Naar boven