XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Prepped meal @ work...

15408403597681595744902.jpg

Hallo,

Ik bekijk dit forum regelmatig maar kwam niet echt op een specifiek antwoord op een aantal vragen van mij. Dus vandaar heb ik ook de stap genomen om een account aan te maken. Op dit moment fitness ik nu 3 jaar. Hiervan ga ik 1,5 jaar nu echt vast 4 keer per week naar de gym. Hiervan probeer ik nu sinds april/mei bewust met mijn eten om te gaan. Ik wil graag wat extra massa genereren (bulken) tot een kilo of 88 om vervolgens te cutten naar 84-85 kilogram. Dit wil ik natuurlijk zo effectief mogelijk doen en daarom vraag ik mij af wat ik beter kan doen met mijn voedsel en training.

Mijn voedingspatroon op een gemiddelde dag:

Ontbijt:
4x volkoren brood (35 gram per stuk)
Rinse appelstroop (30-35 gram totaal)
Hüttenkase (70 gram)
Pindakaas (15 gram)

Snacks ochtend:
Energycake (545 kcals, 22 gram vetten, 6 gram eiwit en 74 gram koolhydraten)

Lunch
5x volkoren brood
Hüttenkase (70 gram)
Ei (1 stuk)
Gerookte kipfilet (60-75 gram)

Snacks middag:
Milde kwark 0% (250 gram)
Banaan (groot 165 gram)
Studentenhaver / elitehaver (35 gram)

Avondeten:
Aardappels gekookt, gebakken of rijst (5 opscheplepels à 50-60 gram)
250 gram groenten
Stuk vlees à 100-125 gram (meestal kipfilet/dijen of rundvlees)

Snacks avond:
Whey shake
Appel (elstar, groot)

Mijn training ziet er als volgt uit:
Maandag: Upper
Dinsdag: Lower
Woensdag: Borst, schouders, triceps
Donderdag: Voetbaltraining
Vrijdag: Rust
Zaterdag: Rug, Biceps
Zondag: Voetbalwedstrijd

Ik heb een kantoorbaan van 40 uur per week, dus ik beweeg niet. Ik balanceer nu rond de 3000-3200 kcal. Ik boek wel enigszins progressie, want in juli was ik 77 kg en nu 82. Echter, het gaat wel gepaard met een ook wat hoger vetpercentage.

Zelf denk ik dat ik misschien iets te veel suiker eet en dit beter kan vervangen door 'schone' koolhydraten. Hoe denken jullie hier over en waar zou ik wat kunnen verbeteren?

Hallo,

Ik bekijk dit forum regelmatig maar kwam niet echt op een specifiek antwoord op een aantal vragen van mij. Dus vandaar heb ik ook de stap genomen om een account aan te maken. Op dit moment fitness ik nu 3 jaar. Hiervan ga ik 1,5 jaar nu echt vast 4 keer per week naar de gym. Hiervan probeer ik nu sinds april/mei bewust met mijn eten om te gaan. Ik wil graag wat extra massa genereren (bulken) tot een kilo of 88 om vervolgens te cutten naar 84-85 kilogram. Dit wil ik natuurlijk zo effectief mogelijk doen en daarom vraag ik mij af wat ik beter kan doen met mijn voedsel en training.

Mijn voedingspatroon op een gemiddelde dag:

Ontbijt:
4x volkoren brood (35 gram per stuk)
Hüttenkase (70 gram)
Pindakaas (15 gram)

Snacks ochtend:
Energycake (545 kcals, 22 gram vetten, 6 gram eiwit en 74 gram koolhydraten)

Lunch
5x volkoren brood
Hüttenkase (70 gram)
Ei (1 stuk)
Gerookte kipfilet (60-75 gram)

Snacks middag:
Milde kwark 0% (250 gram)
Banaan (groot 165 gram)
Studentenhaver / elitehaver (35 gram)

Avondeten:
Aardappels gekookt, gebakken of rijst (5 opscheplepels à 50-60 gram)
250 gram groenten
Stuk vlees à 100-125 gram (meestal kipfilet/dijen of rundvlees)

Snacks avond:
Whey shake
Appel (elstar, groot)

Mijn training ziet er als volgt uit:
Maandag: Upper
Dinsdag: Lower
Woensdag: Borst, schouders, triceps
Donderdag: Voetbaltraining
Vrijdag: Rust
Zaterdag: Rug, Biceps
Zondag: Voetbalwedstrijd

Ik heb een kantoorbaan van 40 uur per week, dus ik beweeg niet. Ik balanceer nu rond de 3000-3200 kcal. Ik boek wel enigszins progressie, want in juli was ik 77 kg en nu 82. Echter, het gaat wel gepaard met een ook wat hoger vetpercentage.

Zelf denk ik dat ik misschien iets te veel suiker eet en dit beter kan vervangen door 'schone' koolhydraten. Hoe denken jullie hier over en waar zou ik wat kunnen verbeteren?

Welkom op t forum maar hiervoor kan je t beste een nieuwe topic beginnen

Hoe heb je de kipschnitzels gemaakt? Ziet er goed uit
Kipfilet door midden snijden.
Zout / peper (Fajita kruidenmix vandaag) naar smaak
Bedekken met bloem
Door geklutst ei heen halen
Paneermeel er over
Bakken in roomboter! Olie kan misschien ook maar roomboter is superieur.

Kom je een kopje brengen?
Keelontsteking sucks ... :sad:

Op..sorry:o
Volgende keer ok en beterschap!

Hallo,

Eloquent trolling next level.

Jawel.

Terug
Naar boven