SBroncker
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga op zondag, meeten dan?
Ah godver ik (waarschijnlijk, afhankelijk van werk) zaterdag alleen, anders wilde ik idd ff meeten idd.
Zaterdag is niet veel he bro. Map en bodybuilding D. Bodybuilding C en classic bb is zondag.Ah godver ik (waarschijnlijk, afhankelijk van werk) zaterdag alleen, anders wilde ik idd ff meeten idd.
Weet ik maat maar een maat van me doet mee aan Mens Physique dus daar kom ik voorZaterdag is niet veel he bro. Map en bodybuilding D. Bodybuilding C en classic bb is zondag.
Nice! Is een keer wat anders ook. En sowieso zit je altijd goed met pindakaasWe hebben allemaal favorieten die wekelijks terugkeren toch?
Ovengeroosterde pompoen met rijst. Door de rijst 75 gram 100% pindakaas.
![]()

@HertogSandBox kleine tip: als je bouillonpoeder in een potje koopt, is het los en kun je het overal doorheen smijten! Dat is veel gemakkelijkerIk heb ook onlangs van die bouillon blokjes aangeschaft, hebben jullie tips of recepten waarmee je die dingen gebruiken kan? Per blokje x aantal water en dan gewoon door je kip met rijst ofzo? Heb kip en rund bouillonblokjes gekocht![]()

Echt lekker is kokosmelk en pindakaas door de rijst!Nice! Is een keer wat anders ook. En sowieso zit je altijd goed met pindakaas
Eet je hier normaal gezien ook nog iets van vlees of kip bij?
Top, ik wil dit zsm eens proberen. Komend weekend maar eens een poging wagen dusEcht lekker is kokosmelk en pindakaas door de rijst!
Hierdoor zat ook nog koolvis, maar die proef ik eigenlijk niet. De smaak van pompoen en pinda overheersen. De vis zit er puur in voor de eiwitten.

Persoonlijk hou ik meer van muesli met kwark in plaats van kwark met muesli.![]()
Waar zijn de groenten