XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Wie gaat er naar de SAP Cup?

15432552647821277972498593570112.jpg

We hebben allemaal favorieten die wekelijks terugkeren toch? :D

Ovengeroosterde pompoen met rijst. Door de rijst 75 gram 100% pindakaas. :meal:

20181126_204420.jpg

We hebben allemaal favorieten die wekelijks terugkeren toch? :D

Ovengeroosterde pompoen met rijst. Door de rijst 75 gram 100% pindakaas. :meal:

20181126_204420.jpg
Nice! Is een keer wat anders ook. En sowieso zit je altijd goed met pindakaas :)
Eet je hier normaal gezien ook nog iets van vlees of kip bij?

Edit: @Japio ik ga dit zeker een keer proberen, met kip en de genoemde kruiding! Bedankt voor de tip :)

Edit2: koolvis kan natuurlijk ook idd!

Laatst bewerkt:
Ik heb ook onlangs van die bouillon blokjes aangeschaft, hebben jullie tips of recepten waarmee je die dingen gebruiken kan? Per blokje x aantal water en dan gewoon door je kip met rijst ofzo? Heb kip en rund bouillonblokjes gekocht ???
@HertogSandBox kleine tip: als je bouillonpoeder in een potje koopt, is het los en kun je het overal doorheen smijten! Dat is veel gemakkelijker:)
Zelf kook ik mijn koolvis bv met bouillon, zodat het meer smaak heeft

Nice! Is een keer wat anders ook. En sowieso zit je altijd goed met pindakaas :)
Eet je hier normaal gezien ook nog iets van vlees of kip bij?
Echt lekker is kokosmelk en pindakaas door de rijst!
Hierdoor zat ook nog koolvis, maar die proef ik eigenlijk niet. De smaak van pompoen en pinda overheersen. De vis zit er puur in voor de eiwitten.

Echt lekker is kokosmelk en pindakaas door de rijst!
Hierdoor zat ook nog koolvis, maar die proef ik eigenlijk niet. De smaak van pompoen en pinda overheersen. De vis zit er puur in voor de eiwitten.
Top, ik wil dit zsm eens proberen. Komend weekend maar eens een poging wagen dus :)

Persoonlijk hou ik meer van muesli met kwark in plaats van kwark met muesli. :D

Terug
Naar boven