XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Heb van het weekend ontdekt dat de panini's bij de Italiaan op de campus waar ik woon echt verdomd lekker zijn. Zojuist zo'n eentje op voor lunch.

Soort van opgevouwen :pizza: (zonder saus en uit de houtoven), met in dit geval pittige salami, mozzarella, rucola en verse tomaatjes.

IMG_20181129_125221.jpg
IMG_20181129_125339.jpg

Heb jij deze ook wel eens op @Pren ?
Damn looks good! Alleen al daarvoor zou ik terug student willen worden op die campus :meal:

Ik eet zo een pak gesneden sucuk in 2 dagen op :(
Vroeger haalde ik gewoon een hele worst bij onze Turkse winkel. Dan gewoon in dikke plakken snijden en snacken :D
Ook op verjaardagen ipv het geijkte stukje gekookte worst en kaas. Iedereen vond t een apart soort ehm... salami achtige worst drool:

Vroeger haalde ik gewoon een hele worst bij onze Turkse winkel. Dan gewoon in dikke plakken snijden en snacken :D
Ook op verjaardagen ipv het geijkte stukje gekookte worst en kaas. Iedereen vond t een apart soort ehm... salami achtige worst drool:
Ja, zijn echt heerlijk. Echter, volgens de meeste Turken kan je er beter niet teveel rauw van eten. Maar I can't resist, terwijl ik een broodje beleg heb ik al meer plakjes naar binnen gewerkt dan ik op me brood heb liggen.

Witte bol met sucuk en mayo, mmm! Lang niet op

@natty87 Een bord vol carbs, maar waarom die eeuwige cola light/max? (no offence trouwens, maar nieuwsgierig) Van eten begrijp ik het, maar wat je vloeibaar binnenkrijgt hoeft toch geen smaak aan te zitten lijkt me?

Terug
Naar boven