- Waardering
- 1.157
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voedingswaarde;
Per 100 Milliliter. RI*
Energie 194 kJ (46 kcal)
Vet 0.7 g
Waarvan verzadigd 0.4 g
Koolhydraten 4.6 g
Waarvan suikers 4.6 g
Eiwitten 5.4 g
Zout 0.11 g
Calcium 116 mg 15%
![]()
Vind het geen oplichterij, kan het goedkoper? Ja, zeker!Vind dit zulke oplichterij; heel groot proteïn er op zetten en daar reclame mee malem terwijl er nauwelijks meer eiwit inzit dan in melk of yoghurt. Tja gebruiksgemak maar meng karnemelk met siroop en je hebt het zelfde product maar veel goedkoper
10g vezel per lullig koekjeIemand ontbijt koek fan? Die Pijnenburg zero en minder kcal zijn echt lekker. Niet te veel van eten alleen met die laxerende zoetstoffen
Not #veganGeen idee of het echt nieuw is. Het viel mij eigenlijk pas vandaag op en kom geregeld in de Aldi. Ik vond het wel een handig product. Verdelingen zijn ook niet heel slecht
![]()
Is het ook een beetje te eten?Geen idee of het echt nieuw is. Het viel mij eigenlijk pas vandaag op en kom geregeld in de Aldi. Ik vond het wel een handig product. Verdelingen zijn ook niet heel slecht
![]()
Ik heb geen idee. Ik eet alleen vis hahaha.Wellicht te vergelijken met die kip in blik van target, niet? Al lang niet meer gekocht, maar vond dat vroeger zeker niet slecht
Ah zo, genoteerdIk heb geen idee. Ik eet alleen vis hahaha.
Maar moest aan dit topic denken.

Ah zo, genoteerd
Dan zal ik zelf eens de smaaktest moeten doen![]()

Will do, als ik nog eens in de aldi geraak

Nice! deze is lekker. Alleen nu een beetje te vaak gegeten.

Fuuuucking lekker deze, wel echt duur jammer genoeg.
Ik heb de lokale jumbo de opdracht gegeven om de smaken + formaat die ik wou hebben te bestellen, en komen dus deze week in het assortimentNice! deze is lekker. Alleen nu een beetje te vaak gegeten.
De mango met passievrucht is nog lekkerder, maar die hebben ze niet bij de lokale AH![]()
Gewoon even navragen of het kan.
), witte chocolade, cocos (
), blauwe bes met vanille, passievrucht, framboos en vanille, aarbei en zelfs rabarber. 
: