Je bent de eieren vergeten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent de eieren vergeten

Happy italy altijd 10/10

Meestal eet ik een pizza, de halve pasta van @ScumbagAnnie en dan nog pizza nutella. HnnnnngTot vandaag alleen salade daar gegeten. Pizza was voor de prijs echt lekker!
Als enige (ook met de pasta-eters) m'n bordje leeg gegeten![]()

Meestal eet ik een pizza, de halve pasta van @ScumbagAnnie en dan nog pizza nutella. Hnnnnng![]()

Ik ga komende zondag happy italy voor het eerst proberen. Pizzas zien er echt huge uit

Als je van salami houdt zou ik voor de pizza salsiccia gaan. Echt mijn favoriet daar.Ik ga komende zondag happy italy voor het eerst proberen. Pizzas zien er echt huge uit![]()
Hou ik toevallig niet vanAls je van salami houdt zou ik voor de pizza salsiccia gaan. Echt mijn favoriet daar.

Meestal eet ik een pizza, de halve pasta van @ScumbagAnnie en dan nog pizza nutella. Hnnnnng![]()
Haha kwam nog
Zeker qua prijs/kwaliteit verhouding een 10. Heel veel lekker eten en het kost geen drol. Geen zaak waar je lekker gaat tafelen. Zelfs vaker gehad dat de pizza er voor het drinken wasJa is die zaak echt zo goed? Binnekort ook maar eens bezoeken dan! Hij stond namelijk nog op mn list haha

Goed wil ik niet per definitie zeggen. Het is een vermomde vreetschuur. Maar je krijgt er prima pasta's en pizza's voor een heel schappelijke prijs.Ja is die zaak echt zo goed? Binnekort ook maar eens bezoeken dan! Hij stond namelijk nog op mn list haha