- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Dit is m!Is dat die kant en klare maaltijdsalade met gele rijst (2 voor 5eu nu)?
https://www.ah.nl/producten/kip/ovenklare-kip/bonus
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is m!Is dat die kant en klare maaltijdsalade met gele rijst (2 voor 5eu nu)?
Ik haal zelf vaak van die gegrilde kippenpoten bij de slager, die hoef je niet op te warmen en zijn hap klaar. Lust jij die ook??
Jij draagt altijd wollen mouwtjes of ben jij zelf van wol??
Prima keuze, een Optimel, een appel IK ZIE zelfs een stukje oranje hier en daar in uw voederbakje. Keurig. Lijkt mij een verantwoord baasje
Jij draagt altijd wollen mouwtjes of ben jij zelf van wol??
Yes, ben gek op gegrilde kip (inclusief vel)Ik haal zelf vaak van die gegrilde kippenpoten bij de slager, die hoef je niet op te warmen en zijn hap klaar. Lust jij die ook??
Zat er net op dit moment van je post één te eten lol.. Handen gelijk smerig dus..
Ja die trekt ze toch niet aan lijkt me of wel dan??
Ja die trekt ze toch niet aan lijkt me of wel dan??
Ja ho eens even, ik ga geen discussie met jou aan.. Wat doet dat ding op de grond?
Ja ho eens even, ik ga geen discussie met jou aan.. Wat doet dat ding op de grond?
Ik ga hier eens even met gegronde argumenten debatteren samen met yasmine waarom dat vloerkleed geen vloerkleed isWat dat vloerkleed op de grond doet? Euhm... Niet veel schat ik zo in.