MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Met een dekentje op de bank. Gisteren tijdens het trainen is het in mijn rug geschoten kon helemaal niets meer. Vandaag toch maar eventjes langs de dokter gegaan. Volgens haar was het een hele heftige spit.. ben dus eventjes uit getraind...

Geen trek van de pijn dus dan maar een shake naar binnen.

IMG_20181207_125422.jpg
Ik zou lekker wat gaan wandelen, ik heb recent ook iets dergelijks gehad.. Schoot er in ene in en kom m'n nest haast niet meer uit.. Imo is wandelen dan zeer belangrijk

+1
Wandelen it is.....gaat erg moeizaam in het begin...maar helpt wel..en warm houden..tijgerbalsem
of een avondje in een warm bad met een flesje wijn

beterschap missie!! :)

+1
Wandelen it is.....gaat erg moeizaam in het begin...maar helpt wel..en warm houden..tijgerbalsem
of een avondje in een warm bad met een flesje wijn

beterschap missie!! :)

Helaas ben ik bekend met rugklachten, ik weet wat ik wel en wat ik niet moet doen. Dus wees gerust ik wandel ook.

Helaas ben ik bekend met rugklachten, ik weet wat ik wel en wat ik niet moet doen. Dus wees gerust ik wandel ook.

Jammer genoeg komt het vaker voor...ik begrijp je wel hoor....alles gaat dan ook wat moeizamer...tis-nie-anders
ff je door het weekend heen vechten

Met een dekentje op de bank. Gisteren tijdens het trainen is het in mijn rug geschoten kon helemaal niets meer. Vandaag toch maar eventjes langs de dokter gegaan. Volgens haar was het een hele heftige spit.. ben dus eventjes uit getraind...

Geen trek van de pijn dus dan maar een shake naar binnen.

IMG_20181207_125422.jpg
Tijdens welke oefening? Beterschap
Bij mij dus circa 10 jaar geleden gebeurd tijdens deadlift, werd toen helemaal bleek/ zweten en overgeven. Tot op de dag vandaag nog last van me rug.

WP_20181207_14_23_44_Pro.jpg

+ 1 meergranenbroodje (54gr). Helft met 10gr hummus, helft met 5gr pindakaas.
Edit: En nog 1 stukje pure chocolade. Had nog een goestingske...

Laatst bewerkt:
Lekker voerbakje....en de inhoud?? kliekjesdag :o:D
150 gram roasted kipfiletreepjes muscle meat
200 gram chinese roerbakgroente
50 gram julienne peen reepjes
60 gram basmati rijst met kurkuma
10 gram jonnie boer curry madras kruiden

Geen kliekjes, gewoon wekelijkse prep

Ok dan!! Lekker hoor .. Doe er nog maar een dan :D

Jum. Ziet er smakelijk uit! Alleen mss wat weinig...

Preptime!
IMG_20181207_161613.jpg
IMG_20181207_164120.jpg

En avondeten:
- Hutspot op z'n Indonesisch met nasikruiden, kurkuma, cayennepeper, laos, komijn en sambal badjad extra heet;
- Gebakken zalmfilet met een gebonden sausje met o.a. sjalot, knoflook, peper, balsamicoazijn, honing, stroop, citroen, maizena;
- Rundvleessalade met komkommer, tomaat, paprika, augurk, chipotlesaus (uit de blender, vandaar dat het er zo vertieft uitziet).
IMG_20181207_200649.jpg

Helaas geen opgediende / mooi opgemaakte foto van mijn bord, maar het smaakt goed kan ik je zeggen! :meal:Kauwen blijft een vreemd ding, mijn kaken passen nog voor geen meter op elkaar en ik zit een beetje loos te malen voor mijn gevoel. :o

Terug
Naar boven