AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

  • Zwarte peper en / of komijn erbovenop, of is dat nog iets anders?
    Alleen taco kruiden van euroma met een beetje zout want in die kruidenmix zelf zit geen zout.
     
    Dat prutje ziet er goed uit! :meal:
    Thanks. Het oogt misschien wat onsmakelijk doordat het gepureerd is, maar het is gewoon kip - groenten - Indiase currypasta - blikje tomatensaus - Indiase kruiden. Uiteraard met een hete peper (althans, slechts een kwart hiervan, maar het is er eentje van bijna 1M op de scovilleschaal).
     
    Zie er goed en lekker uit, maar dat arme beessie staat er wel een beetje als een kip zonder kop bij. ;)
    Badum Tss

    De kop zat er niet bij. Jij ziet het liever zo?
    C9F12CAC-0D2E-4624-99EC-2C483B3CDFC3.jpeg
     
    Sinterklaas bij moeders gevierd. En traditiegetrouw (gebeurd al meerdere generaties) met een grote pan erwtensoep. Vandaag tel ik alle calorien voor 25%. Dan valt het best mee. :roflol:

    Bekijk bijlage 437883

    Bekijk bijlage 437884

    Bekijk bijlage 437885

    Bekijk bijlage 437886

    Bekijk bijlage 437887

    Bekijk bijlage 437888
    Hier nog een. Geen pics helaas, maar een hoop zelfgebakken strooigoed, speculaas, chocoladepieten, -kikkers en -muizen, suikerbeest, marsepein. Avondeten zalm-broccolipasta, quiche en chocolade- en malaga-ijs. Ik heb me wel ingehouden en doordat ik amper kan kauwen doe ik een half uur over een bord eten of stukje chocola.
     
    Thanks. Het oogt misschien wat onsmakelijk doordat het gepureerd is, maar het is gewoon kip - groenten - Indiase currypasta - blikje tomatensaus - Indiase kruiden. Uiteraard met een hete peper (althans, slechts een kwart hiervan, maar het is er eentje van bijna 1M op de scovilleschaal).

    Zelfgemaakte currypasta?
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Sommigen zoomen hier toch net iets té fel in op hun eten :kots:
     
    Back
    Naar boven