AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Je kent me:kiss:

Andijviestamppotje, 2 porties 1 bord.

IMG_20181213_185445.jpg

Geen idee hou al 5 weken aan me schema. En ik mag maar klein beetje variëren
Een schema maak je aan de hand van jouw wensen en doelen. Je kan met ejoyable foods net zo goed, als niet betere progressie maken dan doe onzin die jij nu doet. Op een duur breekt dit je op en ga je off track.

Rijst met een soort van chili con carne (con pollo moet ik misschien zeggen) (chili bonen, groenten, kip, kruiden, knoflook, peper). :meal:
Verder nog wat tzatzikisalade en kopje zalmsoep (vreemde combinatie, ik weet het). :D

Kip kauwen ging nog wat lastig, met name omdat maar twee kiezen elkaar raken. Gelukkig mag ik tijdens het eten mijn elastieken uitdoen. :D

IMG_20181213_202423.jpg

Een schema maak je aan de hand van jouw wensen en doelen. Je kan met ejoyable foods net zo goed, als niet betere progressie maken dan doe onzin die jij nu doet. Op een duur breekt dit je op en ga je off track.
Ik snap je punt best en deels geef ik je ook gelijk, maar sommige coaches zijn gewoon wat strikter met hun schema's. Als je zelf IIFIYM toepast, is het gemakkelijk om dit te veroordelen. Uiteindelijk moet iedereen voor zichzelf kiezen wat hij/zij wil, maar ik begrijp best als je coach een uitgewerkt schema voorschrijft en verwacht dat je je hieraan houdt, je dit ook doet. Als je dit liever niet wil, moet je dit met je coach bespreken en overwegen of je wel op dezelfde voet verder wilt.

je betaalt dus om een of andere Harrie te laten bepalen wat je eet ?
Dat doe je inderdaad als je coach ook je voedingsschema's maakt. Als je serieuze doelen hebt, heeft het ook weinig zin om een coach alleen je trainingen te laten bepalen als je voeding niet op orde is. Wel zou je een coach kunnen hebben die met IIFIYM werkt, zodat je zelf invulling aan je macro's kan geven.

Ik snap je punt best en deels geef ik je ook gelijk, maar sommige coaches zijn gewoon wat strikter met hun schema's. Als je zelf IIFIYM toepast, is het gemakkelijk om dit te veroordelen. Uiteindelijk moet iedereen voor zichzelf kiezen wat hij/zij wil, maar ik begrijp best als je coach een uitgewerkt schema voorschrijft en verwacht dat je je hieraan houdt, je dit ook doet. Als je dit liever niet wil, moet je dit met je coach bespreken en overwegen of je wel op dezelfde voet verder wilt.
Je kan ook prima een enjoyable schema opstellen zonder iifym. Wovano doet bijvoorbeeld ook geen iifym.

Je kan ook prima een enjoyable schema opstellen zonder iifym. Wovano doet bijvoorbeeld ook geen iifym.
dat dus , En daarbij heb een 18 jaar aan karate gedaan nooit mijn gewicht gemist zowel nooit te laag als te hoog en altijd een relatief normaal voedings patroon gehad .. dus wat bedoel je serieuze doelen ?

Kan zeker. Ik doe hetzelfde ook vaak (in de cut wat minder), door veel groenten en kruiden toe te voegen. Ik roerbak bijvoorbeeld vaak rijst, kip en wokgroenten met buitenlandse kruiden. Een beetje ketjap, knoflook en sambal maken het ook zeer aangenaam. Tijdens de prep verlangt mij coach echter wel dat ik (op sommige momenten) strikt eet wat er in het schema staat zonder toevoegingen. In die fase boeit het me overigens ook niet meer, want ben ik al blij als ik überhaupt mag eten. :D

dat dus , En daarbij heb een 18 jaar aan karate gedaan nooit mijn gewicht gemist zowel nooit te laag als te hoog en altijd een relatief normaal voedings patroon gehad .. dus wat bedoel je serieuze doelen ?
Natuurlijk kan dat, als je zelf in staat ben een fatsoenlijk schema op te stellen. Er zijn zat mensen die dat niet kunnen en daardoor geen progressie boeken. Het is ook maar wat je met je coach afspreekt. Met 'serieus' doel ik m.n. op de wedstrijdprep. In de bulk kun je m.i. wat meer variëren; in de prep zou het ook kunnen, maar dit is dus iets waar verschillende coaches verschillend mee omgaan.

Natuurlijk kan dat, als je zelf in staat ben een fatsoenlijk schema op te stellen. Er zijn zat mensen die dat niet kunnen en daardoor geen progressie boeken. Het is ook maar wat je met je coach afspreekt. Met 'serieus' doel ik m.n. op de wedstrijdprep. In de bulk kun je m.i. wat meer variëren; in de prep zou het ook kunnen, maar dit is dus iets waar verschillende coaches verschillend mee omgaan.
meh , heb voor toernooien in het verleden ook flink moeten cutten nooit een dergelijk eenzijdig dieet gehad.

Terug
Naar boven