XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (4 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • oats met water? Why?
     
    Bro ben aan het cutten. Mag alleen water drinken en 2x per dag bcaa. Als ik bulk dan eet ik ofcourse met melk en bessen. Dan ben ik iets vrijer
    Ik ben ook aan het cutten maar eet mijn oats gewoon lekker met whey en frambozen en mijn ei maak ik een omelet met groente of spiegelei met groente apart van.
    Kan ook zijn dat je het gewoon prima en lekker vindt zo hoor, maar gezien de geringe hoeveelheden die ik eet probeer ik van elke maaltijd nog wel wat lekkers te maken.
     
    Bro ben aan het cutten. Mag alleen water drinken en 2x per dag bcaa. Als ik bulk dan eet ik ofcourse met melk en bessen. Dan ben ik iets vrijer
    Meng gewoon je havernout met de eieren. Wat kaneel en zoetstof erdoor of eventueel wat vanille extract of flavordrops en pannenkoekjes bakken.
    Kan je paar dagen in de koeling bewaren. Misschien toch eens proberen?

    Bro ben aan het cutten. Mag alleen water drinken en 2x per dag bcaa. Als ik bulk dan eet ik ofcourse met melk en bessen. Dan ben ik iets vrijer
    Ongezoete amandelmelk is ook maar 13 kcal per 100 ml... Mogelijk een wat smaakvollere optie die best in een cut past. ;)
     
    2e maaltijd 150gr rijst 200gr kipfilet and Some brocolli

    image.jpg
     
    Ik ben ook aan het cutten maar eet mijn oats gewoon lekker met whey en frambozen en mijn ei maak ik een omelet met groente of spiegelei met groente apart van.
    Kan ook zijn dat je het gewoon prima en lekker vindt zo hoor, maar gezien de geringe hoeveelheden die ik eet probeer ik van elke maaltijd nog wel wat lekkers te maken.
    Nou ik vind het niet erg om oats met water te eten is te doen. Alleen eet ik al 5 weken straight gekookte eieren en gaat het niet meer door mijn nek haha moet steeds slokjes water drinken en mezelf dwingen doorteslikken
     
    Tijdens de cut volg ik ook gewoon strikt het schema van mijn coach. Ik snap de adviezen omtrent variatie richting dreamy1 hier wel, maar als je coach een uitgewerkt schema opstelt en verlangt dat je je hier aan houdt, biedt dit weinig ruimte. Ik eet mijn oats trouwens altijd met water.
     
    Tijdens de cut volg ik ook gewoon strikt het schema van mijn coach. Ik snap de adviezen omtrent variatie richting dreamy1 hier wel, maar als je coach een uitgewerkt schema opstelt en verlangt dat je je hier aan houdt, biedt dit weinig ruimte. Ik eet mijn oats trouwens altijd met water.
    Ik ook met water maar de whey en frambozen geven het geheel wel wat smaak.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Tijdens de cut volg ik ook gewoon strikt het schema van mijn coach. Ik snap de adviezen omtrent variatie richting dreamy1 hier wel, maar als je coach een uitgewerkt schema opstelt en verlangt dat je je hier aan houdt, biedt dit weinig ruimte. Ik eet mijn oats trouwens altijd met water.
    Ja ik ben zelf ook een strict persoon en eet precies wat op me schema staat ik mag wel saus toevoegen maar als er staat meal 5: 200gr koolvis (zonder groente) eet ik alleen dat visje met knoflook saus
     
    Ja ik ben zelf ook een strict persoon en eet precies wat op me schema staat ik mag wel saus toevoegen maar als er staat meal 5: 200gr koolvis (zonder groente) eet ik alleen dat visje met knoflook saus
    Wie is je coach?
     
    Wie is je coach?
    Ik noem niet zomaar namen maar hijs personal trainer en deed mee aan bodybuilding wedstrijden en traint al 10tal jaren. Maar ik klaag niet ben al 5 weken ofzo op dieet en totaal geen kracht what-so-ever verloren
     
    Meng gewoon je havernout met de eieren. Wat kaneel en zoetstof erdoor of eventueel wat vanille extract of flavordrops en pannenkoekjes bakken.
    Kan je paar dagen in de koeling bewaren. Misschien toch eens proberen?

    Kun je dit oprecht een paar dagen in de koeling bewaren? Ik dacht altijd dat het dan niet meer te eten zou zijn?
    Ik bak altijd havermout pancakes dus misschien die maar eens gaan preppen, is wel zo makkelijk. Voor hoeveel dagen kun je ze bewaren in de koelkast?
     
    Kun je dit oprecht een paar dagen in de koeling bewaren? Ik dacht altijd dat het dan niet meer te eten zou zijn?
    Ik bak altijd havermout pancakes dus misschien die maar eens gaan preppen, is wel zo makkelijk. Voor hoeveel dagen kun je ze bewaren in de koelkast?
    Eigenlijk komt het op hetzelfde neer als gewone pannekoeken bakken. Je kan ze een dag of 2-3 in de koeling goedhouden. Weet nog wel vroeger op mijn werk dat collega's met kids de avond ervoor pannekoeken hadden gegeten en wij de restanten bij de ochtendkoffie om een uurtje of 6:30 opaten.. :roflol:

    Ik heb ze wel gemaakt met glutenvrije havermout, quinoavlokken, rijstmeel (die zijn wel slapper en vallen wat uit elkaar). Maar bewaarde ze dan wel met alu-folie of plastic-folie tussen elke pannekoek. Ze zijn natuurlijk niet zo lekker als direct uit de pan. Maar prima te doen. Even opwarmen in de magnetron.
    Ben je in de gelegenheid.... dan even kort in een droge koekenpan opwarmen.

    Je kan ze ook invriezen (ook wel even folie tussen elke pannekoek doen en het lekkerste/beste is om ze rustig te laten ontdooien. Dus niet bevroren in de magnetron doen. Dat is niet echt lekker.. :o
     
    Back
    Naar boven