MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Heerlijk die Bonus bij de AH. Uw voordeel: €27,66 op wat je hier ziet. :D
IMG_20190102_180900.jpg
2e gratis op die blauwe bessen en frambozen goede deal. Deze week even een zakje of 16 inslaan:D

• Like
Waarderingen: BB_
2e gratis op die blauwe bessen en frambozen goede deal. Deze week even een zakje of 16 inslaan:D
Zeker, op deze grote zakken scheelde het veel. Mijn vrieskist is nogal vol en was op de fiets. Die Oppo scheelt ook behoorlijk, 2e gratis. :)

Zeker, op deze grote zakken scheelde het veel. Mijn vrieskist is nogal vol en was op de fiets. Die Oppo scheelt ook behoorlijk, 2e gratis. :)
Helaas is het komende 2 maanden full autisten modus en daar past geen oppo in. Alleen nog 12 januari uit eten met wat dbb vrienden en dat is het enige nog buiten mijn schema om.

Helaas is het komende 2 maanden full autisten modus en daar past geen oppo in. Alleen nog 12 januari uit eten met wat dbb vrienden en dat is het enige nog buiten mijn schema om.
Snap ik, veel succes met de prep. Gelukkig kun je met groenten en kruiden goed variëren en nog steeds lekker en afwisselend eten. :thumbs:

Snap ik, veel succes met de prep. Gelukkig kun je met groenten en kruiden goed variëren en nog steeds lekker en afwisselend eten. :thumbs:
Dat zeker! Voor de shoot werd het de laatste week pas echt zwaar en nu weet ik precies wat me te doen staat. Bovendien de eerste 4 weken nog een beetje massa aanzetten:D

Allen nog een fijne jaarwisseling!

Nog een avondsnackje gebrouwen van de overgebleven bloemkool van het avondeten.

Heb de restjes bloemkool samen met wat gebakken uitjes nog even in de oven geschoven met een snel inelkaargeflanste 'kaassaus'.

2019-01-02 08.04.24 2.jpg

Inhoud: 225 L
642631.jpg

Zit tot aan de rand toe vol en moest uitwijken naar mijn vriezer die bij m'n inbouwkoelkast zit. :roflol:

:roflol::roflol: ik zou er zeker ook goed gebruik van maken, maar helaas woon ik nog bij mn ouders en vinden die het niet zo'n goed idee(lees: mn moeder wilt het niet) omdat het slecht zou zijn voor het milieu en weet ik veel wat allemaal. gaat wel op mn lijstje voor als ik op me zelf ga.

Nou wat erg zeg een vriezer vol met zalm :(
haha zou er zelf ook blij mee zijn, maar blijkbaar zijn zulke dingen voor speciale gelegenheden...

:rolleyes: dat niet, maar er zitten allemaal verschillende soorten vlees in, sommige waarvan we niet zeker weten wat het is:P, als het maar lekker is toch...

Moeten we nou medelijden hebben met je vriezer vol zalm en vlees? Think not ;)
ik verdien wel medelijden:emo:, is alleen voor "speciale gelegenheden" dus ik mag het nieteens zomaar pakken:treuren:

Terug
Naar boven