MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Gezonde cutting lunch gefixed

25 gr quinoa
50 gr volkoren couscous
1 zoete puntpaprika gegrild in de oven
Kwart prei
2 bosui
1 avocado
Handje olijven
5 amsterdamse uitjes
4 gekookte eitjes
1 gesneden jalapeño
1 taco shell voor de crispy
Iets van 5 eetlepels goede olijfolie
1 eetlepel witte wijnazijn
1 theelepel balsamico azijn
1 theelepel granaatappel azijn
Beetje keltisch zeezout
Grof gemalen zwarte peper
Snufje chilipoeder

20190109_135607.jpg

Niet goed bezig haha. Heb al lang geen sportschool gezien, net zelfs mijn abonnement opgezegd. Komt er de komende tijd toch niet meer van. Voelt ergens ook wel fijn om te eten, drinken, doen en laten waar ik zin in heb. Ene uiterste naar het andere uiterste. Wel lastig om mijn shape te zien verdwijnen maar kan er mee leven. Over een half jaar kijk ik wel weer verder

Niet goed bezig haha. Heb al lang geen sportschool gezien, net zelfs mijn abonnement opgezegd. Komt er de komende tijd toch niet meer van. Voelt ergens ook wel fijn om te eten, drinken, doen en laten waar ik zin in heb. Ene uiterste naar het andere uiterste. Wel lastig om mijn shape te zien verdwijnen maar kan er mee leven. Over een half jaar kijk ik wel weer verder
Damn drastische beslissing man. Zou je niet gewoon 2-3x blijven trainen per week en alleen op eiwitinname letten in plaats van volledig met alles te kappen?

Sodan, das nogal een rigoureuze beslissing!

Damn drastische beslissing man. Zou je niet gewoon 2-3x blijven trainen per week en alleen op eiwitinname letten in plaats van volledig met alles te kappen?
Heb ik ook over nagedacht maar ik kan dat gewoon niet. Het is echt voor mij erop of eronder (zo zit ik in elkaar:o)

Dit heb ik dus een lange tijd gedaan ivm blessures, geen motivatie, druk met werk, etc. Het is geen aanrader man.

Heeft me uiteindelijk ruim 15k vet en aardig wat kilo's spiermassa verlies opgeleverd.

Heb ik ook over nagedacht maar ik kan dat gewoon niet. Het is echt voor mij erop of eronder (zo zit ik in elkaar:o)
Das inderdaad wel heel drastisch allemaal :eek:
Die had ik niet aan zien komen...
Het alles of niets is wel herkenbaar. Hoop dan toch dat de "off-periode" je goed zal doen en dat je zodra je eraan toe bent weer terug komt.
Sterkte en succes.

Dit heb ik dus een lange tijd gedaan ivm blessures, geen motivatie, druk met werk, etc. Het is geen aanrader man.

Heeft me uiteindelijk ruim 15k vet en aardig wat kilo's spiermassa verlies opgeleverd.
Is niet anders.. Bij mij is het ook werk+geen motivatie en beetje gedoe privé. Ik heb er nu ook gewoon geen zin in om te gaan sporten, ga niet tegen mijn zin in (maar snap wat je zegt). Werk dat wel weg mocht ik weer beginnen.

Das inderdaad wel heel drastisch allemaal :eek:
Die had ik niet aan zien komen...
Het alles of niets is wel herkenbaar. Hoop dan toch dat de "off-periode" je goed zal doen en dat je zodra je eraan toe bent weer terug komt.
Sterkte en succes.
Haha ik zelf ook niet.. sometimes life throws you a curve ball.
Komt goed, thanks:)

Gezonde cutting lunch gefixed

25 gr quinoa
50 gr volkoren couscous
1 zoete puntpaprika gegrild in de oven
Kwart prei
2 bosui
1 avocado
Handje olijven
5 amsterdamse uitjes
4 gekookte eitjes
1 gesneden jalapeño
1 taco shell voor de crispy
Iets van 5 eetlepels goede olijfolie
1 eetlepel witte wijnazijn
1 theelepel balsamico azijn
1 theelepel granaatappel azijn
Beetje keltisch zeezout
Grof gemalen zwarte peper
Snufje chilipoeder

20190109_135607.jpg
Kuthipster

Indiase wokgroenten + extra groenten + Indiase currykruiden + 300 gram kipfilet + hete peper.
Voor de verandering met aardappelpuree gegeten (rijst zo logischer zijn), met wat kaas en sambal badjak.
IMG_20190109_204114.jpg

Terug
Naar boven