AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

Heb ik ook over nagedacht maar ik kan dat gewoon niet. Het is echt voor mij erop of eronder (zo zit ik in elkaar:o)
Herkenbaar helaas... ik heb vaak ook de neiging om te vervallen in extremen : ofwel iets doen voor de volle 200% ofwel gewoon niet. Maar zoals je zelf aangeeft, vrij drastisch om dit ook hierop (namelijk op je gezondheid!) toe te passen. Probeer toch een gulden middenweg te zoeken en te vinden. Je hebt immers maar één lichaam en daar moet je het nog een hele tijd mee doen :)
Edit: had de volgende posts nog niet gelezen. Sterkte in ieder geval met wat je nu ook moge doormaken en vooral succes als je de sportieve draad terug oppikt!
 
Cottage cheese is ook lekker met wat zwitserze kaas erop en dan wat kerrie of paprika poeder :D
Cottage cheese met komkommer, tomaat (, evt. paprika) en Italiaanse kruiden en peper. drool:
 
nog even een foto van de lunch van vanmiddag: ei met ham, cherrytomaat, wortel, basilicum, en oude kaas op bruin brood.
IMG_8505.JPG
 
Vlugge gerotzooide foto :P.
Visgratin uit de oven.
Tomatensoep chili-basilicum (of zoiets).
Aardappelpuree met spruiten, brocolli, champignon, paprika, kaas, sausje.
~1130 kcal.
IMG_20190110_201015.jpg
 
Volgens mij zijn ze beter met forellen dan met makreel :roflol:
 
Cut meal of niet, ziet er erg lekker uit. :meal:
Al hadden er voor mij wel wat meer kidneybonen in gemogen. Ik tel er maar een stuk of vijf :)

Was een groentepakketje van de AH, dus had niet zoveel keuze ;) 400gr groente en 200gr gerookte zalm. Klapte zowat toen m’n bord leeg was :eating:
 
Back
Naar boven