AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

MassiveBe zn kommetje

Aha.. Ik dacht even dat je wilde beweren dat mijn gehaktballen er als stenen uitzagen..

Pffff krijg er honger van door naar die fotos te kijken haha

3 eieren met ui, tomaat en bacon op 2 boterhammen:

eitje 001.jpg

Foto 1 tuna-balls... maken naar believe...

Foto 2 groeten-wok met tandouri sausmix en seitan.
(lente-ui, paprika, groene selder, wortel, prei, soja-saus, seitan)

P120413_15.420001.jpg

P250413_18.370001.jpg

Meal prep voor vandaag, beetje heen en weer rennen tussen werk, school en vriendin.

11sj85k.jpg

fdamhh.jpg

Keto-brood met spinazie & gerookte zalm & 2 porties salade met spinazie, pijpajuin & een trio van gerookte zalm, heilbot en forel.​

Wilde ik ook net vragen??

Ja wil ook wel weten waar je dat keto-brood haalt man? :D Ik heb het nog nooit ergens gevonden..

image.jpg

Zilvervliesrijst met thaise groentemix (en wat extra groente, shiitake, een peper) met cashew- en pistachenoten, gekruid met kerrie, ketjap en sambal.

kdki0m.jpg

Soort zachte pizza bodem, 150gr biefstuk, salade van sla, tomaat en pijnboompitten. Sausje met champignons en ui.

€9,95. ****ing nice.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.874
Hartige pannenkoeken (pannenkoekmix + ui + geraspte wortel) - getopped met mager rundvlees & kip teriyaki. Paksoi, groene bonen en kikkererwten on the side. Heerlijke pwo meal :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja wil ook wel weten waar je dat keto-brood haalt man? :D Ik heb het nog nooit ergens gevonden..
Een topper in ons assortiment! Dit makkelijk met de hand te bereiden brood heeft slechts 1,9g koolhydraten per 100 gram. Dit is voor een snee ca. 0,66g! De smaak is prima. Het brood is makkelijk te snijden in mooie smalle plakken.

Het brood kan makkelijk met de hand bereid worden. Gist (bijgeleverd) en water toevoegen en 2 minuten kneden. Hierna het brood laten rijzen en afbakken in de oven (50 minuten, kleine broodjes 30 minuten). Het brood kan op de plaat gebakken worden of in een vorm. Op de plaat krijgt u een mooi vloerbrood.
Uit een zak bakt u een brood van ca. 600 gram. Dit is ongeveer 17 sneetjes brood.

Moet u wennen aan de smaak van dit brood? Indien u de sneetjes brood even roostert zult u de smaak meer waarderen.

Ingrediënten: Tarwegluten, amandelmeel, lijnzaad, zonnebloempitten, zout, specerijen. 7g droge gist (apart verpakt).

http://www.dieetwebshop.nl/shop/Adams-brot-koolhydraatarm-broodmix-p-843.html

Een topper in ons assortiment! Dit makkelijk met de hand te bereiden brood heeft slechts 1,9g koolhydraten per 100 gram. Dit is voor een snee ca. 0,66g! De smaak is prima. Het brood is makkelijk te snijden in mooie smalle plakken.

Het brood kan makkelijk met de hand bereid worden. Gist (bijgeleverd) en water toevoegen en 2 minuten kneden. Hierna het brood laten rijzen en afbakken in de oven (50 minuten, kleine broodjes 30 minuten). Het brood kan op de plaat gebakken worden of in een vorm. Op de plaat krijgt u een mooi vloerbrood.
Uit een zak bakt u een brood van ca. 600 gram. Dit is ongeveer 17 sneetjes brood.

Moet u wennen aan de smaak van dit brood? Indien u de sneetjes brood even roostert zult u de smaak meer waarderen.

Ingrediënten: Tarwegluten, amandelmeel, lijnzaad, zonnebloempitten, zout, specerijen. 7g droge gist (apart verpakt).
http://www.dieetwebshop.nl/shop/Adams-brot-koolhydraatarm-broodmix-p-843.html

Bedankt om even in mijn plaats te antwoorden.
Dat dus :D

Wel duur pff.. Smaakt het goed?

Eerder op de avond stond 'Aloo matar' op het menu.. Indiase aardappel-erwten curry.

SAM_4027.jpg

Wel duur pff.. Smaakt het goed?

Ik vind het heerlijk. Ik had daarvoor al eens een keto-brood recept getest op basis van lijnzaad en dat was pas echt niet te zuipen.
Ik doe er wel even mee, maar eet dan ook maar max. 2 à 3 sneetjes op low-carb dagen :)

Wel chill om op lowcarb dagen soms nog iets broodachtigs te kunnen eten! Ga me er ook eens aan wagen denk ik :)

Terug
Naar boven