MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Gisteravond teruggekomen van wintersport. Bizar weinig eiwitten de hele week op, ben bijna vega gegaan daar :(
Die foto van het vlees in het restaurant & een keer paar stukkies kip & wat knakworsten is het vlees dat ik op heb.
Zo ontiegelijk veel behoefte aan vlees, dus zie hier m'n lunch.

Kcal 757, EKV 76/25/39

IMG_20190302_121630.jpg
IMG_20190302_123355.jpg

Da's een stevige bite!!

De betere tijden van de prep!

Carbloaden begonnen, deze is voor straks on the road:

125gr pannenkoekenmix van de sligro (100gr koolhydraten +-)
100gr banaan
30gr whey hydro xxl sludge van gemaakt en over de pannenkoeken gegoten.

Voor de rest vooral rijst/aardappel/zoete aardappel maaltijden

E523EFF2-D5CC-4DA5-8E02-8B2C598FA317.jpeg

Gisteravond teruggekomen van wintersport. Bizar weinig eiwitten de hele week op, ben bijna vega gegaan daar :(
Die foto van het vlees in het restaurant & een keer paar stukkies kip & wat knakworsten is het vlees dat ik op heb.
Zo ontiegelijk veel behoefte aan vlees, dus zie hier m'n lunch.

Kcal 757, EKV 76/25/39

IMG_20190302_121630.jpg
IMG_20190302_123355.jpg

Hoe dan? Als ik op wintersport ga, eet ik juist bijna alleen maar vlees... Worsten, schnitzels, biefstuk... Ontbijt overigens ook gewoon met kwark uit de supermarkt daar, zijn van die blokken (bijna) boter met 13 gram eiwit per 100 gram eiwit daar, die als je 't pakje omdraait gewoon als 1 blok uit 't pakje valt haha

Hoe dan? Als ik op wintersport ga, eet ik juist bijna alleen maar vlees... Worsten, schnitzels, biefstuk... Ontbijt overigens ook gewoon met kwark uit de supermarkt daar, zijn van die blokken (bijna) boter met 13 gram eiwit per 100 gram eiwit daar, die als je 't pakje omdraait gewoon als 1 blok uit 't pakje valt haha

Zat in Zuid-Frankrijk, weet niet of dat nog iets uitmaakt? Was in een gebied met weinig apres-ski en niet het typische beeld wat (ik in ieder geval) had van wintersport qua eten.
De dagen dat thuis werd gekookt at ik 's avonds brood, sla en soep :(
Heb 2x inderdaad kwark gegeten 's avonds nog, had ik wel wat vaker kunnen doen.

Normaal at ik nu altijd pizza maar deze is een klein beetje vriendelijker voor de abs :D

20190302_161945.jpg

Friet met brood?!

Terug
Naar boven