MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Het moet maar weer.. :)

20190406_195306.jpg

Met chocolade? :o

Slechte belichting, goede smaak.
IMG_20190406_212045.jpg
Zo, die pasta ovenschotel was verdomd lekker. Ik was mijn vriezer aan het opschonen en had dit ook ingevroren. Meestal label ik mijn bakjes wel als ik voor meerdere keren kook, maar deze keer niet gedaan, dus geen idee van de exacte inhoud en macro's. Was al een tijd terug dat ik deze pasta had gemaakt, toen ik blijkbaar nog wel eens varkensvlees at (sporadisch). Ontzetten smeuïg en kruidig met kaas, tomaten en veel kruiden. Niet alleen kipfilet ontdekte ik, maar ook chorizo en plakken ham (parmaham?). Die smaakcombinatie was zalig. :drool:

Nu weer een lekker ontbijtje. Rijstwafels met pindakaas en rijstwafel met chocopasta (praline-/hazelnootpasta om precies te zijn, smaakt nog beter dan Nutella). :D
Brinta met whey (snickerdoodle), kopje koffie, kopje thee en opkikker (beetje zout PWO is altijd goed :)).
IMG_20190407_104655.jpg

Is dat die crunchy (met pure chocolade) van Kellogg’s? Daarvan heb ik als student (toen nog geen last van tarwe) immens veel pakken verslonden :meal:
Hahaha jaaaa!! :D had een pakje van 160gram gekregen van een collega dat me al weken aan het verleiden was:D. Ik at dat ook in mijn studententijd hehehehe

Die huttenkase met havermout en rozijnen en kaneel, eet je dat direct of laat je het intrekken als een soort overnight oats ? Ik wil het ook proberen vandaar mijn vraag

• Like
Waarderingen: Apw
Zo, die pasta ovenschotel was verdomd lekker. Ik was mijn vriezer aan het opschonen en had dit ook ingevroren. Meestal label ik mijn bakjes wel als ik voor meerdere keren kook, maar deze keer niet gedaan, dus geen idee van de exacte inhoud en macro's. Was al een tijd terug dat ik deze pasta had gemaakt, toen ik blijkbaar nog wel eens varkensvlees at (sporadisch). Ontzetten smeuïg en kruidig met kaas, tomaten en veel kruiden. Niet alleen kipfilet ontdekte ik, maar ook chorizo en plakken ham (parmaham?). Die smaakcombinatie was zalig. :drool:

Nu weer een lekker ontbijtje. Rijstwafels met pindakaas en rijstwafel met chocopasta (praline-/hazelnootpasta om precies te zijn, smaakt nog beter dan Nutella). :D
Brinta met whey (snickerdoodle), kopje koffie, kopje thee en opkikker (beetje zout PWO is altijd goed :)).
IMG_20190407_104655.jpg

Thee theee koffie?

Tegenwoordig haalt de schoonmoeder nog maar een halve vlaai als ik op bezoek kom :D

20190407_141520.jpg

Worst, kaas, nootjes en bier. Het is 1 dag zomer, volop genieten. Misschien wordt ik nog wel bruin ook, alhoewel rood verbrand met de witte huid een groter gevaar is.

20190407_143346.jpg

Oh en de 650gr. beenham met honing mosterdsaus, balsamico creme, pecorino en pistache noten van gisteravond mogen ook wel geplaatst worden. Met veels te veel zoete aardappel friet van Muscle Meat en een imperial stout met mandarijn, kaneel en lactose.

20190406_193802.jpg

Laatst bewerkt:
Lunch vandaag: salade met kip, eitje en wortel-gembersoep.
Had er nog 25gr brood met pindakaas bij.

Lunch31.jpg

Lunch voor morgen (salade met kip) en prep voor dinsdag en woensdag (kip met wokgroenten, komt nog bloemkoolrijst bij).

Lunch30.jpg

Vanavond staat er verse Goulash op het menu drool:
Nog een uurtje pruttelen en klaar :D

Diner19.jpg

Terug
Naar boven