Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag me af of er veel verschil is tussen halo top en oppo ijs... Iemand die beiden al geprobeerd heeft en hier een mening over heeft?
Beide vergelijkbaarVraag me af of er veel verschil is tussen halo top en oppo ijs... Iemand die beiden al geprobeerd heeft en hier een mening over heeft?
Ok, vermoedde ik al. Thx
David ‘the truth is out there” DuchovnyOntbijt tijd. Deed me denken aan het logo van evolution.
Een film gebaseerd op een waargebeurd verhaal met die gozer ''The X-Files''.![]()

Zo, die pasta ovenschotel was verdomd lekker. Ik was mijn vriezer aan het opschonen en had dit ook ingevroren. Meestal label ik mijn bakjes wel als ik voor meerdere keren kook, maar deze keer niet gedaan, dus geen idee van de exacte inhoud en macro's. Was al een tijd terug dat ik deze pasta had gemaakt, toen ik blijkbaar nog wel eens varkensvlees at (sporadisch). Ontzetten smeuïg en kruidig met kaas, tomaten en veel kruiden. Niet alleen kipfilet ontdekte ik, maar ook chorizo en plakken ham (parmaham?). Die smaakcombinatie was zalig. :

).Is dat die crunchy (met pure chocolade) van Kellogg’s? Daarvan heb ik als student (toen nog geen last van tarwe) immens veel pakken verslonden![]()
Yaaaaas, hier heb ik al heel lang over zitten dromen.![]()

Hahaha jaaaa!!Is dat die crunchy (met pure chocolade) van Kellogg’s? Daarvan heb ik als student (toen nog geen last van tarwe) immens veel pakken verslonden![]()
had een pakje van 160gram gekregen van een collega dat me al weken aan het verleiden was
. Ik at dat ook in mijn studententijd heheheheZo, die pasta ovenschotel was verdomd lekker. Ik was mijn vriezer aan het opschonen en had dit ook ingevroren. Meestal label ik mijn bakjes wel als ik voor meerdere keren kook, maar deze keer niet gedaan, dus geen idee van de exacte inhoud en macro's. Was al een tijd terug dat ik deze pasta had gemaakt, toen ik blijkbaar nog wel eens varkensvlees at (sporadisch). Ontzetten smeuïg en kruidig met kaas, tomaten en veel kruiden. Niet alleen kipfilet ontdekte ik, maar ook chorizo en plakken ham (parmaham?). Die smaakcombinatie was zalig. :
Nu weer een lekker ontbijtje. Rijstwafels met pindakaas en rijstwafel met chocopasta (praline-/hazelnootpasta om precies te zijn, smaakt nog beter dan Nutella).
Brinta met whey (snickerdoodle), kopje koffie, kopje thee en opkikker (beetje zout PWO is altijd goed).
![]()