- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik slik het nu ongeveer 3 weken, 3 à 4 capsules per dag, maar vind het lastig om te reviewen omdat ik er eigenlijk niets van voel. In ieder geval geen bijwerkingen dus, meer durf ik er niet over te zeggen. Ik ben wel droog aan het worden, maar ik houd me ook strak aan mijn dieet en train elke dag (4x KT, 3 x cardio). Inhoeverre fat attack effect heeft, weet ik dus niet.![]()

Als je al een tijd op een plateau zit, en je niks verandert hebt qua eet- en trainingsschema, dan moet het wel te zien zijn en anders is het wel te wegen en/of te meten.
Zit je niet op een plateau, dan wordt het lastig inderdaad.
Als je profielfoto echt is, dan zit er zeker goede vooruitgang in
Respect!
Ik zie er wel weer zo uit nu, na zo'n 2.5 maanden cutten.
En ik hoop nog iets droger te kunnen worden in de 3 weken die we nog hebben voor de contest fotoshoot.Verbaasd me toch wel dat niemand een review over Fat Attack plaatst, op XXL staan er toch ook.
Karma voor de eerste die het ijs breekt.![]()

Wat is me al een tijdje afvraag: wat is het verschil en nut van 2 secties met reviews nl. hier en [Link niet meer beschikbaar].
Wat is me al een tijdje afvraag: wat is het verschil en nut van 2 secties met reviews nl. hier en [Link niet meer beschikbaar].