Fitness Seller

Post jouw suggesties voor nieuwe supplementen reviews

Crack V3 van Revolutions..Nu maar is HARD uittesten van Body en fit

• Topic Starter Topic Starter
Nog iemand ideeën?

Ik zie u'm niet staan,
Beta test,

dz9egm.jpg

Groet Ray...

zonder twijfel ivm een super training + ontzettend veel kracht= supercharge van labrada!!!!!

bpi 1.M.R one more rep test it plssss :D
heb het zelf nu al 2 maal getest en damn da geeft focus en power..
toch zou ik van de ervaren mensen onder jullie hier meer van willen weten?
Gebruik zelf ook nog Profi mass van olimp en pump express maar van pump voel ik niet veel.
de mass 10kg op 3 weke tijd..

BiotechUSA

Ik word nu zelf gesponsord door biotechUSA

Zeer te spreken over de supplementen die ik tot nu toe heb uitgeprobeerd!!
Omdat ik bezig ben met een wedstrijd voorbereiding mag ik eigenlijk geen eiwitshakes gebruiken omdat die niet schoon genoeg zijn maar daarvoor hebben hun dan weer een hele leuke vervanger ( PROTEIN FUEL ) 30 gr pure eiwit wat binnen 5 minuten opgenomen word in je lichaam ideaal voor/tijdens/na je training.

Me vader die is nu aan het massa maken voor zijn wedstrijd in oktober en die gebruikt nu nitro gain van hun 1200kcal en pakt daar zowiezo een halve kilo mee in de week al is hij al bijna op zijn top 1,67 lang 102kg en hij wil naar de 108kg gaat vast wel lukken met dit extraatje iniedergeval zeer tevreden met dit product.

Ik gebruik sinds kort Syntrax essence, een mix van snelle en trage proteïnes. Het poeder smaakt goed en lost perfect op zonder vieze klonters. Het betreft een eiwit-isolaat. Redelijk duur (ca 35 euro- maar zeer goed spul.

Met-Rx Xtreme Thermo Crush a.u.b?

mutant rehab

vaneweek op noxipro getraint, dat is toch wel het beste wat ik tot nu toe gehad hebt.

Muscle Warfare Napalm

• Topic Starter Topic Starter
Bump voor nieuwe suggesties! Liefst populaire of nieuwe dingen.

miss wat nieuwe pwo's die op de markt zijn gekomen als alternatieven voor de dmaa

Animal Rage mag er van mij wel tussen, als hij nog niet vernoemd is.

Ondertusse 3 pre-work outs kunnen testen.

Crack v3 revolutions, prima pre-workout. Geen crash, wel dmaa.
Musclepharm assault, ook een goede pre-workout, er kan een crash ontstaan als je teveel gebruikt. Heb hier een beetje mee moeten experimenteren.

no-xplode 2.0, is naar mijn mening rotzooi. Had smaak watermelon genomen, en het lijkt gewoon toxic. Spul schuimt gigantisch, dus je moet iedere keer opletten dat je glas niet overstroomd. Je kan daardoor de juiste dosis ook lastiger inschatte. Gigantische crash, buikpijn, droge keel. :(

Niet aan te raden!

Misschien eens de Whey Hydrolisaat van B&F. :)

Terug
Naar boven