spag
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 64kg
Lijkt mij geen kwaad kunnen hoor, half uur tot uur na je training whey-brinta-havermout-olijf/lijnzaad olie in de cut.
Doe het zelf iig wel zo op die manier. Ontbijt bestond eigenlijk uit hetzelfde als post-wo, maar dat is nu slechts whey met water.
Biefstukje bakken na je training?![]()
Biefstukje na de training klinkt ook echt niet verkeerd haha.. Keertje wat anders dan een visje.

Bijvoorbeeld een week lang alles dat je eet precies opschrijven en elke ochtend jezelf wegen en dat ook opschrijven. Dan kun je na een week met de berekening van je voedinginname en het effect daarvan op je gewicht precies zien hoeveel je moet eten om aan te komen af te vallen of gelijk te blijven.
Rekenen hoeft zelfs niet eens als je gewoon weet wat je eet en daar consistent in bent en daar om de zoveel tijd een enkele wijziging in aanbrengt. Dan hoef je ook maar heel soms te wegen, of de spiegel gebruiken.
Maar met zo'n reken week (of meer, myfitnesspal.com) ben je wel heel precies en kun je heel precies blijven doorgaan. Dan heb je een gemiddelde van je echte energieverbruik voor een week, in plaats van formules en schattingen die er compleet naast kunnen zitten door hoe het echte leven gaat.
Weet je hoe je dat zou kunnen berekenen? Of gebruik je myfitnesspal of iets dergelijks?
Ik ben met mijn voeding zeer consistent, ik heb hiervoor een schema en houdt mij hier ook aan. Een berekening maken van wat er nou precies in een week in komt zal dan ook geen probleem zijn.
Dus een week lang elke ochtend wegen, ik schrijf de wegingen op, verreken dit na een week met de kcal die ik binnen heb gekregen en kijk dan naar het verschil in gewicht? Of dagelijks variëren in calorie inname om dan te zien wat het effect daarvan is?
Ik maak geen gebruik van sites of programma's hiervoor, qua voeding is het wel duidelijk, alleen wat er nou precies in mijn activiteiten schuil gaat.. ik heb geen flauw idee.