MuscleMeat

Powerblades trainingslog

Bezoekers in dit topic

Vr 30-12-05

Vanalles wat traininkje, omdat ik door openingstijden en mijn diensten maar tot een training in staat was deze week.

Squat:
10x50
8x70
8x90
8x110
8x110

Frontsquat:
3x4x90

Pushpress:
10x50 (als staande MP, licht)
8x60
5x70
2x80
1x85 (pr)

Bench:
10x60
8x90
3x8x110 (laatste rep f)

Narrow grip bench:
6x90
6x90
7x90

CS row:
8x100
8x110
6x120 (pr)
7x110

Bench alles in BB sT met korte rust tussen de setjes, heerlijke pomp.
En wat er nu opeens met CS row gebeurt, 100kg wat eerst al vrij zwaar aanvoelde vloog nu als een veertje omhoog.

Ik maak echt dikke gains met pulls en OH presses nu, en trekt het bij met de BP.
 
hele lekkere trainingen kerel !!


;)
je gaat lekker vooruit, nog even en je ownt me zelfs op squat en deadlift!!:eek:
 
Ziet er netjes uit PB, ook al was het een allegaartje.:D
 
Vr 6-1-06

Maar weer eens door een blaasontsteking geveld geweest :mad:
Deze keer geen antibiotica gaan halen, laat het lichaam zelf maar eens antistofjes tegen deze bacterie aanmaken, zodat die definitief het veld ruimt en het niet meer terugkomt.

Dus na een week niks te kunnen doen weer begonnen.
Een UB training gedaan.

Incline DB press.
15x18
8x30
8x37
8x37
8x37

Bench:
10x60
8x90
5x120
2x140 (3e f)
1x150 (direct na ziekte evenaring van pr, mhh, ;) , snelheid zat er onderin goed in, stokte op lockout, dus aan mijn tri's gaan werken)

Chinnen:
5x6xbw

Barbellcurl:
4x8x50

CS row:
4x8x110

dippen:
3x8xbw

En nog wat buik:
Crunches en twisted crunches

Aardige training, maar ik liep erg leeg op het eind, doordat het druk was op de banken duurde training ook (te) lang te meer daar ik tussendoor steeds bij anderen spotten deed.

(ga niet op het plateautje van de bank staan als daar een vrouwtje van slechts 47kg op ligt, ze vloog bijna door het raam :o .
Ze bankt wel 2x70 :eek: )
 
Hehe je bench blijft gewoon ziek! Gaat snel weer omhoog!
 
Zeer nette training voor iemand die een week door ziekte geveld is geweest!

Die bench van je blijft uber! Waar jij 5x120 kg pakt, pak ik 3x120 kg en waar jij 2x140 pakt, pak ik 1x140, maar niet voor lang meer! ;)

Ik ga je snel inhalen op die bench ouwe!! :D
 
Netjes, Ook jij tijdens je ziekte evenaring van een PR vreemd hè,

Heb je nog ideeën hoe je je Tri's gaat aanpakken zodat je Lock-out beter word. Ga je board presses doen of wat andere Tricep oefeningen?
 
Nette bench:thumbs:, zeker als je ziek bent geweest
 
Ziet er goed uit PB! Ik miste je al een beetje de afgelopen week!:D Heb je weleens cranberry-pilletjes geprobeerd? Mijn vriendin had er ook regelmatig last van en bij haar hielpen die pilletjes goed.
 
Powerblade zei:
1x150 (direct na ziekte evenaring van pr, mhh, ;) , snelheid zat er onderin goed in, stokte op lockout, dus aan mijn tri's gaan werken)
Dat is af te zien aan je smallbench. Die loopt erg achter.
 
@Powerblade: ik adviseer je om flink wat Tate presses te gaan doen!

Tate presses versterken vooral de tricepskop die het dichts bij je elleboog zit! Die heb je voornamelijk nodig bij het benchen!
 
Rack lockouts en met boards benchen kan ook helpen ;)
 
KaLe zei:
Dat is af te zien aan je smallbench. Die loopt erg achter.
die is meen ik 7x90 ofzo. dat is ongeveer zelfde als bij mij alleen me bench komt niet eens in de beurd zieke shit. wel verder mooie training.grts
 
Kwam er gisteren achter dat ik niet ziek geweest was, ik was gewoon nog ziek.
Gisteren weer een koortsaanval en een lamlendig gevoel, branden bij het plassen en pijn in de gewrichten, vooral van de pas getrainde ledematen..
Maar dat branderige gevoel is nu wel bijna weg, mijn lichaam heeft gisteren en vanacht dus een zwaar offensief ingezet.
En dan 150 benchen ???
Dus Ruben, nog maar niet te veel ilusies maken, komende week ga ik voor 3x140, en dan zo mogelijk in meerdere setjes. :D

@Kale:
Small bench (eigenlijk narrow grip bench) heb ik op zijn best 5x5x110 mee gehaald, maar op het moment is die idd minder.
Ik plan er NGB en tatepresses voor te doen, gedurende een week of 4, en dan af te wisselen met andere oefeningen, zoals rack lockouts of board press.
 
Wo 11-01-06.

Nu het gevoel echt hersteld te zijn, echt een topfit gevoel en lekker mijn 2 nachtdiensten doorgekomen.

Dus maar eens lekker gaan trainen dan.
Plan was UB met nadruk op schouders en armen, en een beetje borst.

Seated MP:
15x30
8x50
6x60
4x70
0x80 (had net een vinger hulp nodig om hem uit te drukken, wat is dat seated zwaar!)
10x60 (pr)

Vanaf hier met zijn drieën verder getraind.

Narrow grip bench.
10x50
3x8x100 (telkens bij laatste rep spanning helemaal weg laten vallen, stang op borst leggen en na 3 tellen uit, ging superlekker en vaart bleef er lekker in.)

DB flyes flat bench:
4x12x22 (HARDE TETTUHH)

Superset: barbellcurls/ skullcrushers
8x50/8x50
8x50/8x50
8x50/8x50

Superset: machine preacherculs/tricepspushdown op latpulley
8x50/8x35
8x50/8x35
8x50/8x35 ( :kots: net nog niet, maar zo'n harde opgepompte armen had ik van mijn leven nog niet meegemaakt, ik kon niet meer eens mijn oren aanraken :D , 35kg op latpulley komt overeen met 70kg op normale cable, die met katrol werkt)

Geen echte PL training, maar wel heel erg lekker, gewoon eens lekker pompen, lekker tempo ook, training duurde ca 75 min.
 
Back
Naar boven