MuscleMeat

Powerblades trainingslog

Gefeliciteerd met je nieuw pr. Ben je een er een tijd uitgeweest? Of ben je pas sinds een jaar bezig met kracht training?
Nog 1 ding; kreten als "eerst ben ik groot geworden" en dat van die vriendelijke reus, dat meen je tog niet serieus?:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Pro Nature zei:
Gefeliciteerd met je nieuw pr. Ben je een er een tijd uitgeweest? Of ben je pas sinds een jaar bezig met kracht training?
Nog 1 ding; kreten als "eerst ben ik groot geworden" en dat van die vriendelijke reus, dat meen je tog niet serieus?:rolleyes:

Ik kan dit echt niet serieus nemen, en ga er dus niet op in, ik denk dat hier gefaked wordt.

O ja, ik train dus pas iets meer als een jaar, en heb ervoor nooit aan krachtsport gedaan.

iets meer als een jaar alweer? gaat hard he, de tijd.

Tja, wat zeg je tegen iemand, die 285 Sqaut en 310 Deathlift?:D

Goeie Robert, had ik ook nog niet gezien,.............lozer, die rakker

Iemand met deze stats heb ik ook niet terug kunnen vinden in de overzichten welke op de site van de NPB gepubliceerd zijn, en een bb'er met dergelijke stats die meldt zich ook niet nu pas aan op dit forum.
Bovendien heeft iemand die zo proffesioneel bezig is dat hij deze stats bereikt heeft alleen maar respect voor anderen die zich inzetten voor de sport, en maakt niet zo'n opmerkingen, dit heb ik geen enkele pro zien doen.
Lijkt me dus waarschijnlijk een jochie van 14, of de reïncarantie van legionaire (kennen jullie die nog :D , dat wordt weer lol de komende tijd!)

eej blade, je bent toch niet geblesseerd ofzo?

Het is weer k*t.
Word zo ongeveer elke 2,5-3 weken ziek, met koorts en zware vermoeidheid..
Naar de huisarts geweest en die wat dingetjes onderzocht, er is een sluimerende infectie in mijn lichaam, maar het is niet goed vast te stellen waar.
Mijn urine was OK, dus het was geen blaasontsteking wat ik eerst dacht.
De arts heeft me dus een breed spectrum antibioticum voorgeschreven dat infecties in bloed, lucht en urinewegen zou moeten bestrijden.
Als de symptomen daarna terug blijven komen moet ik een compleet onderzoek ondergaan waar het vandaan komt.
De training is door dit alles de laatste tijd klote gegaan.
Nu alweer een dikke week niks meer gedaan.
Als ik zo'n aanval heb ben ik 4 dagen gaar moe en doen gewrichten en spieren pijn.
Dus ik hoop er nu wel af te zijn na dat kuurtje, zodat ik weer serieus kan gaan trainen.
Mijn BP wedstrijd van 5 februari kan ik in elk geval schudden, ik heb mijn vorm niet serieus kunnen opbouwen en niet met benchshirt kunnen trainen.
En met een RAW bench van 150kg bij 107kg lichaamsgewicht kun je niet echt potten breken op een wedstrijd, dan moet ik toch al zeker 165-170kg drukken om een beetje aardig in de wilkspunten te komen.

vervelend, tijdelijkietsminderpowerblade.
Je was zo goed op weg, lukt het wel om je gewicht vast te houden?
jammer van die benchwedstrijd ook, je hebt ook geen zin om alleen mee te doen voor de ervaring?
sterkte en suc6 verder, houd ons op de hoogte.

Ik ga erbij aanwezig zijn, en omdat we hem ook zelf organiseren ga ik spotten of beladen, en dan kan ik ook goed zien hoe het er op een wedstrijd aan toe gaat.

vervelend kerel! hoop dat je snel weer aan de ijzers kunt gaan hangen! :)

Veel herstel gewenst!

dat hoop ik ook voor je ja! Jammer want je was goed op weg (maar dat is altijd als je ziek word)

Dat is vervelend PB!Hopelijk gaat het snel beter met je, ouwe man.;) :D

beterschap! en goed je pilletjes nemen (al is dat breedspectrumgedoe wel naar spul)

Ik heb wat progressiefoto's gemaakt, na 13 maanden trainen nu.
"[Afbeelding niet meer beschikbaar]"

Foto's werken niet, je moet inloggen ofzo? ???

Check of ze nu werken, ik had ze in een prive webmap gezet die niet toegankelijk voor anderen is, heb ik nu ff veranderd.

Nee nu krijg ik 5x een pop-up om in te loggen. :D

Terug
Naar boven