Fitness Seller

Powerblades trainingslog

Bezoekers in dit topic

OK luitjes, probeer het nog eens, doe dit voor de eerste keer en heb nog nooit met een eigen webspace en hyperlinks en weet ik wat gewerkt, dus is het een beetje kloten.
 
JIPPIE!!!:banana:
Eduardje ziet foto's!
Het is gelukt.:D
 
Ziet er goed uit man, wat een blij hoofd ook! :D
 
ziet er hartstikke goed uit kerel! Zeker voor een kerel van jouw leeftijd! ;)

je rug, traps en voorste schouderkop zijn veruit je sterkste punten!

Als ik zo naar de foto's kijk, zou ik zeggen: zijkant, achterkant schouders, armen en bovenkant borst kunnen nog wat extra massa gebruiken t.o.v. de rest!

maar je bent een PL-er, dus ik weet niet of proportie en symmetrie belangrijk voor je is.

Al met al gewoon erg netjes! :)
 
Lol net of ik naar een oudere versie van mezelf kijk, ik heb ongeveer dezelfde lichaamsbouw als jou :D
 
mooie foto's!

je ziet er een stuk jonger uit dan 40 ;)
 
Je ziet er goed uit kerel, benen?
 
Ziet er goed uit PB! :cool:
 
Vind het goed, maar ik vind het veel ongelofelijker hoe je op 13 maanden een bench press van 1x150kg hebt kunnen tillen.
 
Beentjes gaan binnenkort ook nog op de foto.
Maar eerst even serieus terug aan het squatten komen.

Vandaag voor de eerste maal sinds 1,5 week weer kunnen gaan trainen na mijn ziekte.

Standing DB press (alternated)
4x6x30

Chinnen: Pavel's ladder BW
1,2,3,4,5
1,2,3,4
1,2,3
1,2
1
Totaal 35reps
Tijdens het chinnen nog commentaar van iemand dat ik me hetzelf moeilijk maakte door meer achterover te hangen en jezelf recht omhoog trekken easyer is.
Maar daar heb ik dus op gezegd dat het jezelf moeilijk maken door de oefening op een zwaardere manier te doen alleen maar meer resultaat geeft.

Bench:
10x60
8x90
3x5x110

Pendlay rows:na elke rep even neerleggen.
10x70
4x6x90 (net iets te zwaar voor strikte vorm, volgende keer 80-85kg)

Side raises:
3x8x18
1x8x22

Buik incline crunches:
4x15

buik met ellebogen knieën aantikken overkruis:
1x30 per kant

EZ curls:
4x12x35

Triceps push down:
4x8x45

Training voelde helemaal niet lekker aan, het leek niet te willen, speciaal de 110 bank voelde echt stroperig aan.
Bovendien werd ik erg snel duizelig na ieder setje, denk door de erg lage bloeddruk die ik momenteel heb (90/60)

Hoop dat ik weer een beetje snel op gang kom.
 
150kg Bench en setjes met 80-85kg pendlay's? Lijkt me dat je aan die rows moet werken !
 
Wil mijn pendlays met strikte uitvoering naar 110kg opwerken, dan zijn ze redelijk in evenwicht met mijn setjes op bank.
Maar ik was ook gewoon zwak vandaag, maar wat wil je na een dikke week ziek zijn en nog onder de zware antibiotica.
150kg is een 1RM, mijn 6RM op bank ligt nu rond de 120kg
 
rustige training, maar rekening houdende met jouw antibiotica-shit een zeer nette training! ;)

Mooie pendlay-rows en ik zie dat je aan de Ladder Chins van Pavel bent begonnen! hehe..nice.. zeer nice!! :)

Verder zie ik ook dat je meer aandacht aan armen besteed de laatste tijd dan in het begin! Goed, keep it going!
 
Breed!
Respect voor je resultaten tot nu toe.

Goed uitzieken lijkt me het verstandigste. Met zwaar nachtwerk, onregelmatige tijden etc. en dan ook nog eens zwaar trainen kom je op een gegeven moment in een cirkel waar je niet meer uitkomt. Heb het ook gehad ergens midden vorig jaar, gewoon totaal geen energie meer.
In ieder geval beterschap!
 
mag je hoofd bij zo'n penlay row niet loskomen?

zeer nette training imo!
 
Powerblade zei:
Wil mijn pendlays met strikte uitvoering naar 110kg opwerken, dan zijn ze redelijk in evenwicht met mijn setjes op bank.
Maar ik was ook gewoon zwak vandaag, maar wat wil je na een dikke week ziek zijn en nog onder de zware antibiotica.
150kg is een 1RM, mijn 6RM op bank ligt nu rond de 120kg

Veel succes met die pendlays ;)
 
Back
Naar boven