AndroidHealthClinic

Powerblades trainingslog

Bezoekers in dit topic

Ff meedoen zegt hij dan :D
En dat druk ik nog niet één keer; ik moet verdomme harder trainen :mad:
 
Gewoon lekkere training!

Nette bench en verstandig om ff wat gas terug te nemen!
 
nette training kerel, klimfoto is ook gaaf!
 
powerblade is onze benchfreak:D
 
Zondag 29-01-06

Thuis getraind

Chinnen:
8xbw smal pronated
8xbw wijd pronated
8xbw smal supinated [Link niet meer beschikbaar]
8xbw wijd pronated[Link niet meer beschikbaar]

Pendlay rows:
6x80
8x80
2x8x85 [Link niet meer beschikbaar]

Side press:
3x6x32 [Link niet meer beschikbaar]

Incline curls:
4x8x20

Tate press:
3x10x20 [Link niet meer beschikbaar]
8x24 [Link niet meer beschikbaar]

Wrist roller:
4kg 4x op en neer (ging nu vrij licht, dus next time zwaarder)
 
Leuke filmpjes! Aardig bulkbuikje zie ik daar :D

Hoort die sidepress zo uitgevoerd te worden? Ik ga hem ook eens proberen namelijk.
 
Ik denk dat ik bij die sidepress nog verder opzij moet buigen, het was de eerste keer dat ik die deed.
En dat buikje zal wel niet meer helemaal gaan verdwijnen, er zit niet zo heel veel vet op (laagje van 2cm), maar de buik puilt ook uit, en dat krijg ik niet weg wat ik de buikspieren ook train.
 
hehe.. nice vids kerel! ;)

Chins: ik zou voor de wijdere grip een langere stang pakken ipv aan de balk op te trekken, omdat je zo geen fatsoenlijke volledige ROM kan maken. Verder ziet het er netjes uit!

Tate presses: Probeer de dumbbells contact met elkaar te laten houden, ook bovenaan de beweging!

Side presses en pendlay rows zien er imo netjes uit! Nice training verder, leuk geimproviseerd! :D

Hoe heb je die incline curls btw gedaan??
 
Leuke training.
Side presses lijken me zwaar.
Die laatste tate kwam uit de tenen :thumbup:
 
RubenSossa zei:
hehe.. nice vids kerel! ;)

Chins: ik zou voor de wijdere grip een langere stang pakken ipv aan de balk op te trekken, omdat je zo geen fatsoenlijke volledige ROM kan maken. Verder ziet het er netjes uit!

Tate presses: Probeer de dumbbells contact met elkaar te laten houden, ook bovenaan de beweging!

Side presses en pendlay rows zien er imo netjes uit! Nice training verder, leuk geimproviseerd! :D

Hoe heb je die incline curls btw gedaan??

Boven die balk zit geen vloer, dus ik kan me gewoon met mijn kin tot boven die balk optrekken, rom is dus derhalve toch volledig mogelijk.

En die dumbbells zijn eigenlijk wat groot, ik mis wat rom als ze op de borst komen.
In de gym zijn de dumbbells kleiner en kan ik die tate's dus wat beter uitvoeren.
Alleen hebben we daar niks tussen 22 en 30 kg, dus is dat ineens weer zo'n stap.
Maar ik zal die eens gaan proberen binenkort, 30 kg tates.

De inclines heb ik zittend op een kruk met de schouders op een tafel leunend gedaan, zo heb je ongeveer 30°, alleen moet die tafel wel stevig staan, tegen een muur of zo
 
filmpjes bekijk ik morgen wel maar wat me opvalt is een erg nette side presses!
 
toffe vids man. weing ruimte daar of lijkt dat maar zo?

ga zo voort. inspirerend.
 
Goeie training en leuke filmpjes! Volgens mij had je er nogal lol in om die filmpjes te maken of niet?:D
 
Mighty zei:
Goeie training en leuke filmpjes! Volgens mij had je er nogal lol in om die filmpjes te maken of niet?:D

Hehe, die lach iedere keer als ie terugloopt. :D

Nice vidz, lijkt me moeilijk en goed voor je grip toch, dat chinnen aan die balk. Duidelijk klimmerservaring.:D
 
Het is wel gek ja, in je eentje bezig met een camera erbij.
Training was thuis, op zolder.
Is wel vrij groot, zo'n 45 vierkante meter, maar staat redelijk vol met tafels, draaibank, gereedschappen en delen van een modelspoorbaan, wat mijn andere hobby is. (al moet ik tegenwoordig erg oppassen om zo'n lokomotiefje niet meteen in mijn handen te vergruizen :D )
En die balk waar ik me aan optrek gebruikte ik toen ik klom om aan te trainen.
De bovenkant is afgerond, waardoor de grip erg aangesproken wordt.
Er zitten ook gaten in waar je ronde stokken in kunt steken.
Je gaat dan aan die stokken hangen, trekt je op en vervolgens trek je een stok uit het gat en prikt die in een ander gat.
Je moet dan in opgetrokken positie aan een arm fixeren, is een goede weg naar eenarmige chins.
De platen tegen de wand achter me bij het chinnen resteren nog van de klimwand, in de gaten zitten inslagmoeren waar je de grepen aan vast kon bouten, die hele hoek was vroeger klimwand, 4,5m hoog, met een dikke valmat eronder.
 
gaaf man zo'n klim en klouter zolder!
 
Back
Naar boven