Fitness Seller

Powerblades trainingslog

Bezoekers in dit topic

Nice training, nice shrugs ouwe! :D
 
Lekker traininingen zie dat je veelprogressie maakt. Kom je zondag ook uit voor Fennel met de bankdrukcompetitie? of niet?
 
Shrugs zijn met normale (pronated) grip, evenals meestal mijn deads en andere oefeningen waarbij ik een zwaar gewicht vastheb.
Ik wil gewoon supersterke poten krijgen.
Ik ga zondag niet uitkomen, daar ik door de ziekteperiodes van de laatste tijd niet met benchshirt heb kunnen trainen en in eerste instantie ook wat terugval had, al lijkt het of ik mijn kracht nu al helemaal terugheb.
Ik ga wel op deze wedstrijd het halter beladen en spotten.
Zo kan ik goed volgen hoe het op een wedstrijd aan toe gaat.
Voor geintereseerden, de wedstrijd (teamwedstrijd bankdrukken) is bij sportcentrum Ben Mesters, Terwijerstraat 29 te Hoensbroek (Heerlen).
Begin om 12:00 uur en entree is gratis.
Ga me zondag een shirt kopen (Lelja Strik staat er met spullen te verkopen)
en ermee trainen en als dat goed gaat schrijf ik me in voor het NK bankdrukken op 9 april.
 
okay dan!!

weet je al wat voor shirt je gaat kopen, ben er zelf niet echt van over de hoogte.. maar zijn er shirts voor 100+ drukkers 150+ of 200+ etc.. snap best dat iedere fabrikant zijn eigen ding heb.. maar hoe zit dit? misschien bestaat dit wel helemaal niet joh :$
 
Er zijn maten naar je bouw en lichaamsgewicht, daar is ook aan gekoppeld hoe "krachtig" het shirt is.
Dan is het idd zo dat een shirt in mijn maat (-110kg bw) een minimum van 150kg nodig heeft om lekker te drukken, als je minder gewicht pakt moet je trekken om onder te komen en heb je weinig stabiliteit.
Het shirt wordt waarschijnlijk de nieuwe Rage van Inzer.
 
Ja ik had ook gehoord dat zij er staat met spullen en dat het veel goedkoper is dan als je het via de bond komt. Ik ga ook voor de Rage X ik had gehoord dat die maar 70 koste bij strik.
 
Is idd rond de 70 euro bij haar.
 
drukt iedereen op het NK met een shirt? of is dit een speciale "met shirt' klasse
 
Je kan zonder duwen als je wil. Maar ik weet niet of je dan de rest bij houdt.
 
Vrijwel iedereen doet geared aan de wedstrijden mee tegenwoordig.
Je zet jezelf al op achterstand als je geen gear gebruikt.
Tenzij je natuurlijk nooit aan het shirt went en er niks kan uithalen, maar dat is heel zelden zo.
 
Heb ook ff beetje gegoogled, klinkt er mooi zo'n shirt!
 
is die wedstrijd deze zondag 5 feb. ?

want dan kom ik misschien ook kijekn want dan ben ik ook in limburg :D.
 
Goeie training, maar waarom zoveel reps op de highpulls? ???
 
Om deze voor massagerichte training te doen en niet voor maximaalkracht.
Als ik hem voor kracht ga doen in een later stadium (over 4 weken) pak ik 8x2 hh, met een hoger gewicht.
De OL oefeningen lenen zich wel voor massaopbouw naar mijn mening, en met highpulls pak je veel meer spieren mee als met upright rows oa.
Ook bovenbenen en kuiten pak ik zo gelijk mee.
 
Vr 03-02-06

Backsquat:
2x10x60
8x100
5x120
4x130
2x3x140
2x8x100
Alles ruim onder parallel.
Lekker volume squat, (5660kg :D ) het gaat vooruit.

Incline bench:
8x60
4x90
2x110
2x4x90
12x70
Meer doen, incline loopt wel achter bij flat bench.

Chins:
6xbw+10kg
2x4xbw+10kg
8xbw
7xbw
6xbw
4xbw

Staande DB press (one hand):
2x8x30

DB curl ss Triceps pulldown.
3x(8x22/12x35)

En nog wat kuiten.

Lekkere heftige training wel.
 
Zozo, gaat lekker he Powerblade :D
 
Damn.. die Blade is weer goed bezig.. ;)

Nette squats en nice chins ouwe! :D

Incline loopt idd iets achter, maar daar heb ikzelf ook wat last van..
 
incline loopt achter of bench loopt voor hoe je wilt zien. mooie chins en squat schiet ook omhoog!
 
Back
Naar boven