Fitness Seller

Powerblades trainingslog

Bezoekers in dit topic

Komt je nickname eigenlijk van dat lamme stuk zwiepend plastic waarmee huisvrouwen het geld uit de zak wordt geklopt via TV-reclamezenders? :D
 
Nee, daar komt het niet vandaan.
Het is eigenlijk ontstaan uit een reeks zieke experimentjes.
Ik moest iets fijnmaken en bij gebrek aan een blender oid had ik mijn dremel boormachientje gepakt en op zo'n asje waar je normaal een slijpschijfje met een schroefje bevestigt had ik 2 mesjes (blades) van een scalpel bevestigd.
Zeer indrukwekkend als dat vervolgens met 20.000 rpm ronddraait.
Dus gauw dat ding uitgezet voordat ik mesjes of stukjes ervan uit de muur of mezelf kon gaan peuteren.
Vandaar powerblade.
 
Whahahaha! Toevallig fan van deze twee:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die halen vaak ook dat soort fratsen uit ;)
 
Die twee zijn de beste buikspierworkout die ik in jaren meegemaakt heb:lol:
Vooral het moment dat het op de normale manier (zoals in het verhaal) niet meer gaat en ze toch manieren gaan bedenken om total destruction te bereiken.
Is toch een wereldbaan die die 2 hebben, met een dik budget alles mogen vernielen en de lucht in jagen.
 
Powerblade zei:
Nee, daar komt het niet vandaan.
Het is eigenlijk ontstaan uit een reeks zieke experimentjes.
Ik moest iets fijnmaken en bij gebrek aan een blender oid had ik mijn dremel boormachientje gepakt en op zo'n asje waar je normaal een slijpschijfje met een schroefje bevestigt had ik 2 mesjes (blades) van een scalpel bevestigd.
Zeer indrukwekkend als dat vervolgens met 20.000 rpm ronddraait.
Dus gauw dat ding uitgezet voordat ik mesjes of stukjes ervan uit de muur of mezelf kon gaan peuteren.
Vandaar powerblade.

:roflol:
 
met GoodMornings kun je je onderrug wel versterken !;)
 
Die pak ik er wel in, ik heb nu meestal wo of do deadlift, hangt een beetje van de diensten af.
En dan op vr of za goodmornings doen, dan pak ik de onderrug 2x per week.
Voel trouwens mijn onderrug wel met de dag groeien, deze is 10 maanden lang tekort gedaan.
In mijn oude gym had ik alleen een machine met te weinig gewicht (van het gewicht dat ik gebruikte, full stack 150kg, bleef maar weinig over, door mijn grote, lange bovenlijf.
Door mijn lengte had ik een grote hefboom die de effectieve weerstand al tot iets van een 70kg reduceerde, en omdat je zittend achterover gaat reduceert het gewicht van je lichaam de weerstand nog verder, effectief bleef er dus iets van 20-30kg over)
 
Gaan we nog trainen of hoe zit dat :D?
 
idd niet zoveel analyseren maar heffen!!
 
OK!

Weer een training dan.

Zercher squats. fullsquat (de eerste keer)

10x50kg, 5x70kg, 5x90kg, 5x100kg en 2x3x110kg. (Heerlijk, die stang op je armen)

Hammercurls, 3x30x8kg (beetje herstel training, had wat last van mijn brachioradialis)

Stifflegged deadlift.

5x70kg, 5x90kg, 5x110kg, 2x3x120kg.

Thors hammer.

40xstang+3kg, 2x40xstang+4kg.
Voelen lekker aan, maar zijn ook voor je schouder vermoeiend. (door hoge aantal reps en de tijd dat je dus met gestrekte arm dit gewicht voor je houdt)
 
schijnbaar heb je je met die zerchertjes (:o ) nog ingehouden, als ik zie dat je met stifflegg deadlift nog 120 kan pakken !!:D

suc6 met de volgende keer !;)
 
Heb me idd verder ingehouden, omdat ik thuis trainde had ik geen powerrack en dus geen safety bars onder in mijn squat.
Had de baar op een soort steigertje gelegd waar ik hem rechtopstaande vanaf kon pakken.
En omdat ik houten vloeren heb kan ik de baar ook niet van mijn armen gooien als ik niet meer omhoog zou kunnen, dan moet ik em uit de kelder van de onderburen halen.
Dus vandaar dat ik een beetje voorzichtig deed.
Maxxen doe ik wel in de gym, dat is niet mijn eigen vloer.
 
kan je je BOR's niet een keer filmen.. iedereen kijkt altijd naar kg's maar uitvoering kan ook bepaalend zijn voor je kg's..
ik denk dat jij gewoon gooit met je gewichten :p :p
 
Champ zei:
kan je je BOR's niet een keer filmen.. iedereen kijkt altijd naar kg's maar uitvoering kan ook bepaalend zijn voor je kg's..
ik denk dat jij gewoon gooit met je gewichten :p :p


:roflol:, dan nog..Goed smokkelen hoort er ook bij, anders is vooruitgang ook ver weg.
 
100kg bor is wel ongeveer mijn max. voor 6 reps.
Voer ze iets explosief uit maar niet zo dat het gewicht aan het begin zoveel snelheid krijgt dat ik het verder niet meer hoef te tillen.
6 reps met 90kg voer ik wel heel strikt (lees langzaam) uit.
Ligt wel een beetje in lijn met mijn bench (6x110 a 115kg)
Kan er echt verder niks van maken Champ, mijn bovenrug is gewoon mijn sterkste punt.
 
Powerblade zei:
Kan er echt verder niks van maken Champ, mijn bovenrug is gewoon mijn sterkste punt.
Idd Champ je bent gewoon ZWAK in je rug:D

Ik doe ook al 8x90kg en ik heb een BP van 95kg LOL!
 
stevige SLDL powerblade!

doe je die zerchers als een echte man, of met een stukkie schuim oid tussen de stang en je armen? :D

keep it up!
 
Als een bikkel natuurlijk, had bij een setje een handoek erom gedaan, maar dit vond ik gevaarlijk onstabiel aanvoelen.
 
Back
Naar boven