MuscleMeat

Powerblades trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Niet veel gegroeid, ben nog even zwaar, de verdeling van de massa is iets meer spier en iets minder vet.
Maar de kracht is duidelijk meer, en dat is toch wat in deze sectie telt.

goed kerel welcome backl!!!

Welkom back en veel succes! Zal je log volgen.

Gruwelijke bench. Veel succes ook met de rest!

Idd aso bench en welkom terug OPA :D

Welcome back and still going strong zie ik!

succes met je doelen kerel!

Hier de eerste training na lange tijd in het log.

Vandaag presses op het programma.

BP;

12x70kg
8x100kg
10x120kg
7x130kg
4x140kg
4x150kg (laatste rep met wat hulp)

MP (seated)

10x50kg
8x60kg
4x70kg
2x80kg
Er zat niet echt veel kracht meer in bij deze oefening, deze pak ik normaal op een andere dag.

Triceps pushdown op pulldown cable

6x50kg
10x45kg
9x45kg

Front db raises

3x10x12kg per hand

Side raises

Halverwege het eerste setje gestopt, mijn traps knallen zowat uit mijn nek van de spierpijn hierin van een eerdere training.

Pectoral fly machine

3x12reps.

Training die lekker aanvoelde, vooral bank hakte er lekker in met spotter die stevig aanspoort. :D

vette gewichten, altijd cool om nog een extra beest bij te hebben op het board :D

Welcome back, ouwe!

Goeie training hoor!

nette training en sterke bench Blade!!

neem aan dat je nog steeds natural bent??

Ik ben nog steeds naturel.
Want ik ben in het laatste jaar ook geen gram zwaarder geworden, ik blijf rond de 108kg schommelen.

De toename van de kracht zit hem dan ook in de verbetering van de spiergroepen die vroeger te zwak waren, zoals de triceps, en in de werking van mijn CNS, ik heb een betere en rustigere contractie en een betere mind/muscle connectie.

Dit zijn toch dingen die je moet opbouwen, massa erbij gaat in het begin snel, maar een optimale aansturing van je bewegingsapparaat is gewoon een kwestie van "ervaring" krijgen en de techniek goed te beheersen.

Ik ga overigens wel pogen er toch een kilo of 5 bij te winnen door volumetraing en meer voeding.
Als het dan niet lukt weet ik wel dat ik tegen mijn plafond hik wat spiermassa aangaat, maar dat kan ik amper geloven na 2,5 jaar trainen.

172,5kg bench en clean is bruut man, respect!

je bent op 2 jaar tijd zwaar om hooggeschoten met die bench kerel, en dat op jouw leeftijd, respect.

jouw bench is voor een naturel trainende idd zeer bijzonder en bruut! 108 kg naturel is (bij een acceptabel BF) al behoorlijk veel en ik zou zeggen dat je met 1m82 aardig tegen je limiet zit. Maarja, wat is een limiet? Aangezien je pas 2,5 jaar traint zou ik zeggen dat je nog minstens 5 kg kan gainen, als het niet meer is..

Gewoon hard blijven trainen, flink vreten en de rest komt vanzelf! :thumbs:

108 kilo bij 1.82 limiet? Lijkt me sterk hoor. Trainen en vreten als een beest en dan moet je heus nog wel een kilootje of 10 er bij kunnen krijgen. Succes ermee:).

108 kilo bij 1.82 limiet? Lijkt me sterk hoor. Trainen en vreten als een beest en dan moet je heus nog wel een kilootje of 10 er bij kunnen krijgen. Succes ermee:).

Als je heel veel vreet kun je ook makkelijk 50 kg gainen. Wat ik bedoel is pure VVM gainen en dan lijkt me 10 kg heel veel. Maargoed, niks is onmogelijk.

Brute stats man!

Terug
Naar boven